Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 5 septembrie 2011

Viata in imagini - 1

De curand mi-am descoperit o pasiune pentru fotografie, astfel ca nu ma pot opri cand am ocazia. De exemplu, ultimul gratar de duminica si plimbarea prin parc cu prietenul meu. Sper sa va placa. 
 Cateva peisaje mai deosebite
Iubitul meu, un mic fotbalist
Eu, nu ma pot abtine ;))
Soarele se ascunde de mine :P
Minunatul cer de care nu ma mai satur
In vizita la Larisa (dovada) :))
 Parc Tractorul, Brasov
Raul si florile
 Eu din nou :D
Un pupic de pisicuta. Miau... 
Good night!

XOXO

7 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

da:(din pacate nu am fost acasa,zilele astea am tot umblat dar cum ai zis si tu data viitoare sigur ne vedem,frumoase pozele,ti-ai luat aparat?>:D<

Diana Gavrila spunea...

Nu, e al lui Raul. Trebuie neaparat sa-mi iau si eu unul. Data viitoare te sun din timp :*
Ai grija de tine.

andra lavander spunea...

frumoase poze, te pricepi la poze

ioana alexandra spunea...

superbe pozele iar tu esti foooarte draguta:*

Anonim spunea...

Super tare! Foarte frumoasa rubrica! Eu zic sa o continui! Viata in imagini! In fiecare rubrica poti reprezenta cate o zi din viata ta, cam ce faci tu intr-o anumita zi!

Anonim spunea...

Si mie imi place foarte mult sa fac fotografii! Fotografiez intruna, orice vad. Orice forma mica de viata, orice obiect rupt in doua! Totul! Pentru mine: fotografia = pasiune impartasita deplin, zilnic, o data pe secunda :))

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: Mersi.
@ Ioana Alexandra: Multumesc frumos :X:*.
@ Laurentzyu: E o idee buna. O sa vad cum reusesc cu timpul. Mersi.