Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 28 septembrie 2011

Atentie, se canta! Brittany Murphy - Somebody to love!

 O melodie si o voce frumoasa. RIP Brittany Murphy!

6 fantasies:

Elena Thomas spunea...

Tare faina melodia si vocea lui Brittany.
RIP BRITTANY MURPHY




Amy

andra lavander spunea...

foarte frumoasa melodia

Anonim spunea...

intr-adevar...
RIP Brittany Murphy!

Anonim spunea...

Este minunata melodia! Si cantata de Brittany este superba! Merita ascultata! Simti cum iti invioreaza simturile!

ioana alexandra spunea...

da, o voce foarte frumoasa
mi-a parut atat de rau cand am aflat ca a murit..

P.S. mi-a placut la nebunie cum a jucat in "Ramen girl"

Diana Gavrila spunea...

@ Amy: Mi-a parut tare rau cand am aflat...
@ Lavander: da...
@ Adela: S-a pierdut o voce minunata.
@ Laurentzyu: Asa e.
@ Ioana Alexandra: Am plans prima data cand am ascultat melodia si stiam ca a murit :(. Nu am vazut Ramen girl, dar o sa ma uit.