Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 2 septembrie 2011

Mananca, roaga-te, iubeste!


     Cateva detalii: 
   Cartea “Eat, Pray, Love” (“Mănâncă, roagă-te, iubeşte”), scrisă de Elizabeth Gilbert, a fost iniţial publicată în SUA, în 2006, dar de atunci a fost tradusă în peste 30 de limbi. 


   În "Mănâncă, roagă-te, iubeşte" Elizabeth Gilbert împacă pe toată lumea, pentru că reuşeşte să realizeze o incursiune iniţiatică în hăţişurile propriei vieţi, trecând prin trei experienţe diferite: caută plăcerea (gastronomică) în Italia, spiritualitatea într-un ashram din India şi armonizarea lor (care se dovedeşte a fi o frumoasă poveste de iubire) în Indonezia. Experienţa care o determină pe autoare să călătorească timp de un an în aceste locuri e una de ordin afectiv: un divorţ anevoios şi o idilă complicată cu David o transformă, iniţial, într-o dependentă de antidepresive, incapabilă să-şi regăsească echilibrul. Parcursul femeii trecute de treizeci de ani, care ajunge la concluzia că viaţa înseamnă mai mult decât o căsnicie împlinită, o carieră şi stabilitate financiară, e unul al redescoperirii lucrurilor cu adevărat importante, de la cele mărunte şi reconfortante (în spiritul lui „bel far niente”) până la unele gesturi ascetice extreme (meditaţia yoghină), dar care se împletesc fără a crea disonanţe.


   Recent apărută şi în limba română la Editura Humanitas, aceasta carte şi-a epuizat primul tiraj în mai puţin de două săptămâni.


   “Eat, Pray, Love” a fost timp de peste un an numărul 1 pe lista celor mai bine vândute cărţi nonfiction a publicaţiei “New York Times”, numărul 1 pe lista “Booksense Paperback Nonfiction” a Asociaţiei Librarilor Americani, a fost prezentată de Oprah Winfrey în celebrul ei show şi va sta la baza unui film cu Julia Roberts.



   Dupa ce o sa o citesc si eu o sa va spun parerea mea :D
   V-ati convins ca merita? Eu da!

4 fantasies:

Anonim spunea...

n-am citit-o, insa sper sa reusesc sa fac rost de ea si sa o pot citi!

ioana alexandra spunea...

abia astept sa aflu parerea ta
cum am spus, pe mine nu prea m-a convins
coperta din poza imi place mult:X

Anonim spunea...

cred ca o s-o citesc si eu! dar mai intai vreau sa vad filmul, pentru a imi face o idee mai extinsa a povestii care a cucerit atatea inimi! daca ai citit-o, spune-mi si mie cum e! :D

Diana Gavrila spunea...

@ Adela: Bafta!
@ Ioana Alexandra: Cum am mai spus cand o sa o citesc o sa-i fac recenzia.
@ Laurentzyu: Inca nu ;)