Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Atentie, se canta! Natasha Bedingfield - Weightless

   O melodie care ma impiedica pur si simplu sa raman pe scaun. Voi ce ziceti? Rezistati?
Enjoy!
                         Diana

7 fantasies:

Anonim spunea...

Muzica este minunata! O ador pe Natasha si The nine lives of Chloe King! Pupici :*

P.S.: Acum melodia asta devenit noua mea obsesie. :D

Diana Gavrila spunea...

@Anne: La fel este si pentru mine. Bine ai venit!

andra lavander spunea...

frumoasa si melodia si cartea in prezentarea careia apare

Anonim spunea...

nu prea... e simpatica!

ioana alexandra spunea...

foarte tare melodia, nu o stiam
oricum Natasha are o voce superr!!

Anonim spunea...

Este foarte frumoasa melodia! Dar imi este atat de familiara incta parca nu ma mai surprinde! :)) Imi place si serialul, si Natasha! Pacat ca l-au anulat! :(

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: De acord cu tine!
@ Adela: :))
@ Ioana Alexandra: Daca nu am mai fredonat melodia asta o saptamana intreaga...
@ Laurentzyu: Da, mare pacat.