Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 27 septembrie 2011

Precomanda Iertarea (vol. 8 Casa Noptii)!

   De astazi puteti precomanda continuarea acestei minunate serii, Casa noptii, ce poarta numele  "Iertarea".
   Ii multumim editurei Litera pentru cartile pe care ni le aduce si asteptam cu nerabdare volumul urmator. 

   AICI gasiti linkul de precomandare! 


   Descriere: 
   “... Găseşte-o pe Zoey Redbird! Condu-mi spiritul la ea! Urmează legătura dintre noi! Dacă ea se află în Ţinutul Viselor, nu se poate ascunde de mine. Spiritele noastre se cunosc prea bine. Acum pleacă!” 

Cât de strânse trebuie să fie legăturile de prietenie și cât de puternică afecțiunea, pentru a înlătura rănile unei inimi rănite? Uitati si un sneak peek.

P.C. CAST este o premiată autoare de literatură fantastică şi paranormală şi un profesor îndrăgit. Fiica ei, KRISTIN CAST, are şi ea premii pentru jurnalism, dar şi pentru poezie.
Vândută în milioane de exemplare, seria Casa Nopţii se bucură de un uriaş succes internaţional!

4 fantasies:

andra lavander spunea...

am citit primele 3 volume din serie si nu pot spune ca m-au dat pe spate asa ca am renuntat, poate ma voia puca din nou de ea, candva

Anonim spunea...

Este superba cartea! La fel ca toate celelalte volume din serie. Nu imi venea sa cred cand am vazut linkul de precomanda. M-a luat prin surprindere!

ioana alexandra spunea...

din pacate n-am apucat sa citesc seria asta. deh, sunt prea multe!!
imi place coperta

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: Eu nu am citit deloc :))
@ Laurentzyu: E bine daca iti place. Parerile se impart. Daca o sa o citesc o sa va spun ce cred despre ea.
@ Ioana Alexandra: Da, chiar sunt prea multe.