Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 3 octombrie 2011

Recenzie "Reuniunea" (4) - L.J. Smith

    Synopsis:
   Lucrurile se schimba in Fell's Church, acum ca Elena nu mai este, iar cei doi frati vampiri, Stefan si Damon, s-au intors in Italia. Bonnie si Meredith raman singure, de aceea incearca sa se impace cu Caroline pentru a "inlocui" absenta prietenei lor. De data aceasta, mica noastra vrajitoare este cea care ne povesteste intamplarile si care incearca sa pastreze lucrurile cat mai aproape de normal. Cateva vise ciudate cu Elena o fac sa devina paranoica, nestiind daca este un semn de la prietena lor de pe lumea mortilor sau doar durerea lasata in urma de pierderea ei. 
   Adunate pentru a sarbatori ziua de nastere a lui Meredith, Bonnie, Caroline, Sue Carson si Vickie Bennet incearca sa ia legatura cu Elena, insa aceasta le anunta ca ceva malefic se apropie si ca trebuie sa aiba grija. Dintr-o data convorbirea se intrerupe si luminile se strig, frica cuprinzandu-le cand "o mana umeda, fierbinte" le atinge. Lumina este aprinsa curand si fetele descopera cu groaza ca Sue a murit dupa ce a cazut de la balconul camerei lui Caroline.
   Bonnie isi da seama ca lucrurile au scapat de sub control si ca au nevoie de Stefan mai mult ca niciodata, astfel ca il cheama printr-o vraja. Stefan se intoarce insotit de Damon exact la timp pentru a afla un nou secret al orasului: varcolacii. Cuprinsi intr-o noua lupta, Elena ii va ajuta sa gaseasca puternica forta care ameninta oamenii si pe ea. Caroline este rapita de Taylor, dar va fi salvata de prietenii Elenei.

    Parerea mea:
   M-am bucurat mult de schimbarea de situatie (intoarcerea Elenei dintre cei morti), cat si de comuniunea vampirilor (Damon si Stefan), a vrajitorilor (Bonnie) si a oamenilor (Matt, Meredith) pentru a distruge raul. 
   Coperta o infatiseaza pe Bonnie cea roscata, asa cum apare in carte - imi place. 
   
    Nota mea: 4/5            

4 fantasies:

andra lavander spunea...

povestea continua bine, chiar daca elena este moarta, stefen si damon colaboreaza din nou chiar daca apar divergente care duc la ruptura dintre cei doi, isi face aparitia klaus si varcolacul tyler, iar reintoarcerea elenei este finaul perfect pentru serie

Anonim spunea...

Asa cum am mai spus, nu am citit Jurnalele Vampirilor, dar parca acum imi este rusine ca nu am facut-o mai demult. Stiu ce se intampla in mare, din recenziile citite pe blog, insa chiar vreau sa le citesc eu insumi, sa simt emotiile autoarei, sa simt actiunea pe propria piele, sa fiu impacat cu ideea ca am citit niste carti pe care le adora toata lumea! Cu recenzia de mai sus chiar m-ai convins! Maine fac comanda! :))

ioana alexandra spunea...

foarte reusita recezia.
mi-a placut cartea, din pacate a fost si ultima care mi-a placut din toata seria

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: Mi-a placut seria, desi a fost destul de simpluta.
@ Laurentzyu: Nu te cred :))
@ Ioana Alexandra: Asa e.