Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 4 septembrie 2011

Personaje "A new life" - Cast (1)

    Personajele sunt fictionale, fara a avea vreo interferenta cu realitatea in care eu traiesc. Numele sunt alese de mine, astfel incat sa se potriveasca personalitatii fiecaruia. O sa realizez un cast pentru a va face o idee despre ele. 


      Jessica Bennett (Alexandra Chando)


      Derek Johnson (Oliver James)


      Deena Bennett (Abigail Breslin)  - sora mai mica 


      Marienne Bennett (Amy Adams) - mama 


      Estera (Jennifer Love Hewitt) - matusa 


      Belle (Sasha Pieteese) - cea mai buna prietena a Jessicai


      Jason (Michael Trevino) - prieten din copilarie


      Matt (Benjamin Stone) - prietenul lui Derek


      Cathy (Alexis Blendel) - iubita lui Matt


Taylor Vang (Colin Egglesfield) - prietenul mamei

    Frank Bennett (James Hyde) - tata


       Celelalte personaje ce vor aparea pe parcurs le voi adauga. Ce parere aveti? Pupici.   

2 fantasies:

ioana alexandra spunea...

dragut castul tau. Jennifer Love Hewitt e actrita mea favorita. de Colin Egglesfield n-am auzit pana acum, dar e foooarte frumos:D

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: Si mie imi place de el :P