Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 29 septembrie 2011

File din jurnal...Despre copilarie

   Draga jurnalule,


   Mereu ma gandesc la zilele petrecute afara, bucurandu-ma de caldura soarelui si de frumusetea naturii alaturi de prietenele mele. Nu oboseam niciodata! De dimineata pana seara zburdam ca niste iezi, ne jucam si o luam de la capat a doua zi. Nu aveam nicio grija! Mi-e dor de copilarie, de inocenta ei, de libertatea ei... Mi-as dori sa retraiesc acea perioada chiar si pentru cateva zile, sa simt sarutul mamei pe frunte inainte de a pleca la scoala, vorbele de incurajare ale tatei, ghiozdanul care nu devenea niciodata mai usor... Anii au trecut si  lumea s-a schimbat, o vad in privirea surorii mele, in vorbele si faptele ei. Inocenta a disparut. Noi suntem singurii care observam diferenta.
   Cu toate acestea, nu am renuntat niciodata la speranta, la visele mele, la frumoasele basme care se termina astfel: " Si au trait fericiti pana la adanci batraneti". Poate nu exista printi, castele si zane ce iti indeplinesc dorintele (din cate stiu eu pana acum ;))), dar ne putem alege viata pe care vrem s-o traim. Asta ma ajuta...ma face sa visez la trecut, la prezent, la viitor...  



  Melodia asociata: Michael Jackson - Childhood

8 fantasies:

D. spunea...

ce frumos ai spus:x

♥MIM spunea...

Frumoasa postare:x

andra lavander spunea...

copilaria, n-o pot uita, nu pot sa ma despart de ea, child for ever

Anonim spunea...

ce dragut ai scris! :)

Anonim spunea...

Foarte frumos! De-a dreptul genial! :x

Anonim spunea...

Imi place foarte mult melodia lui Michael Jackson! :( Superb! dar pacat ca nu mai este printre noi. :((

ioana alexandra spunea...

copilaria este perioada cea mai frumoasa de care ne amintim cu totii cu mare drag
melodia e superba, normal, doar e cantata de MJ:X, o persoana minunata care a plecat de langa noi mult prea devreme

Diana Gavrila spunea...

@ Denisa: Multumesc.
@ Kyky: Mersi.
@ Lavander: Cred ca este valabil pentru toti. Copilaria e nepretuita.
@ Adela: Mersi.
@ Laurentzyu: Mersi :D
@ Ioana Alexandra: ;)