Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 2 septembrie 2011

A new life - partea 1

  15 iulie 2010
       Dragă jurnalule, 

   Sunt din nou acasă, deşi s-au schimbat multe de ultima oară cînd am fost aici. Nu am păstrat legătura cu prietenii mei de ceva timp, asa ca nu îmi rămîne decît sa vorbesc cu tine, vechea si fidela mea confidenta. Ar fi prea mult daca as apela acum la ei, doar cand am nevoie. Am încercat sa pastrez tăcerea pe tot parcursul zborului, dar mătuşa mea Estera a încercat de nenumărate ori sa facă conversatie. Pur si simplu nu mă simt în stare sa fac fata realităţii. Dacă ar fi după mine m-as închide în camera mea pentru un timp si mi-as omorî timpul în felul meu: citind ori lenevind în pat, pierzînd-mă intr-o lume în care mă departam de suferinta mea si îmi blocam gandurile care curgeau siroi din acea ultima noapte. As fi putut face totul atît de diferit, dar am ales sa nu o fac, si da, acum regret ca l-am pierdut. Mama a fugit, după cum deja ştii, cu un tip cu 15 ani mai tînăr ca ea pe care îl cunoştea doar de cîteva luni. Nu vreau sa o judec, deşi pot spune ca mi-a distrus viaţa linistita pe care o aveam. A trebuit sa mă adun repede deoarece ştiam ca sora mea mai mica, Deena, avea nevoie de mine. Asta s-a întîmplat acum un an, pe cînd eram în ultimul an la liceu. Numai eu ştiu cum m-am descurcat si cat de greu mi-a fost. Prietenii mi-au fost alături, dar ce a contat cel mai mult a fost el, scumpul meu Derek. O sa incep cu ziua in care l-am cunoscut: 17 septembrie 2008. 

2 fantasies:

ioana alexandra spunea...

un inceput promitator:)
abia astept sa vad ce se intampla mai departe

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: ;)