Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Atentie, se canta! Isisip - The unfinished story


O melodie superba. Nu am cuvinte sa o descriu. Enjoy!

13 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

imi place noua tema,e frumoasa:*

Diana Gavrila spunea...

Multumesc mult. Cu ajutorul tau :D

Muneca Chucky spunea...

eu doar te-am indrumat:p

Muneca Chucky spunea...

cand vi sa ne vindem manualele?:))

Diana Gavrila spunea...

Mergem saptamana viitoare, numai ca trebuie sa intrebam, sa vedem de ce au nevoie.

Muneca Chucky spunea...

pai ma gandeam ca astea de romana sa le vindem,alea de engleza,alea de mate,alea de istorie:))

♥MIM spunea...

Absolut superba melodia<3
Si mie imi place noua tema!:x
Felicitari!<3

andra lavander spunea...

ar trebui sa scoata prezentarea, melodia este forarte frumoasa, mai ales ca eu ador pianul!!!

Anonim spunea...

extrem de linistitoare...

ioana alexandra spunea...

foarte frumoasa melodia
as vrea sa stiu si eu sa cant la pian

Anonim spunea...

Superba melodia! Imi place foarte mult! Talentata fata!

Anonim spunea...

Si cred ca o sa procedez si eu in viitor la fel ca voi, fetelor. Vindem manualele vechi de scoala si luam carti noi pentru a ne infrumuseta biblioteca!! (stil propriu!) :))

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: Me too :X.
@ Adela: E superb pianul.
@ Ioana Alexandra: Te inteleg...
@ Laurentzyu: E foarte bine daca reusiti sa vindeti cartile pe care nu le mai folositi mai tarziu.