Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 28 septembrie 2011

Recenzie "Furia" (3) - L.J. Smith

    Synopsis:
   Un nou pericol se afla in orasul Fell's Church, iar acesta o ucide pe Elena. Dar nimeni nu se gandeste ca ea se va intoarce ca vampir datorita sangelui care ii ramasese in organism de la cei doi vampiri. Plin de durere, Stefan il cauta pe Damon pentru a-l pedepsi pentru fapta comisa, cu toate ca el pare sa nu stie motivul luptei. Revenita la viata, fata nu-si aminteste de iubirea ei fata de Stefan si il apara pe Damon. Pentru ca transformarea sa fie completa Elena are nevoie de sange, iar alegerea lor este Matt, fostul prieten al fetei, care ar face orice pentru ea. Dupa un somn lung in casa noului profesor de istorie, Alaric Saltzman, memoria ii revine, ca si personalitatea.
   Extraordinar din punctul meu de vedere este faptul ca Stefan si Damon vor lucra impreuna pentru binele Elenei, ignorand pentru un timp divergentele dintre ei. Ajunsa din greseala la biserica descopera ca este propria ei inmormantare si ca tot orasul s-a adunat pentru a o comemora. Isi vede prietenii si familia, iar oamenii vorbesc despre ea ca despre o sfanta. O haita de caini intrerupe ceremonia si ii ataca.
   Punand lucrurile cap la cap ajung la concluzia ca cea vinovata este Katherine care nu a murit si vrea sa se razbune. Elena, Stefan, Damon, Bonnie, Matt, Alaric si Meredith intra in cripta unde fondatorii Bisericii Fells sunt inmormantati si locul unde Katherine a fost ascunsa pana acum.
  
    Parerea mea:

  Mi-a placut, la fel ca si celelalte doua, dar serialul devine din ce in ce mai interesant. Merita vizionat! Vi-l recomand! 
    Nota mea: 5/5 
  Pentru Trezirea (vol. 1) AICI.

  Pentru Lupta (vol. 2) AICI.
     

   O puteti cumpara de aici: Libraria online Libris.
          

7 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

gata nu mai citesc recenziile la Jurnalele vampirilor ca ma fac sa citesc cartile si nu dispun momentan de bani:((...foarte frumoas scrii.
App te invit la noul meu concurs aniversar;;)sper sa iti placa:*>:D<
mie dor de tine>:D<

Andreea-Cristina spunea...

Imi plac mult descrierile cartilor,si as vrea tare mult sa le citesc dar pana acum ma multumesc cu fantasticul serial.
Ai drepate....serialul devine din ce in ce mai interesant!

Diana Gavrila spunea...

@ Muneca Chucky:Daca vrei cartie ti le imprumut eu :*
@ Andreea-Cristina:Multumesc.Ador serialul!

andra lavander spunea...

cartea mea preferata din serie, relatia elenei cu stefen evolueaza, acum ca ambii sunt vampiri, stefen si damon colaboreaza, iar finalul este tragic, aveam lacrimi in cohi cand am terminat cartea, este superba

Anonim spunea...

Foarte frumoasa recenzia! Deabia astept sa le citesc si eu! Si imi place si mie serialul! Ba nu, nu imi place! Il adoor!!!

ioana alexandra spunea...

volumul asta mi-a placut cel mai mult dintre toate:X
si e singura coperta care imi place ( dintre primele patru)

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: ;)
@ Laurentzyu: Serialul e cel mai tare. Astept episod dupa episod sa apara.
@ Ioana Alexandra: Da, e frumoasa Elena.