Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 19 septembrie 2011

Imediat se termina concursul!

  Nu mai este mult pana la finalul concursului organizat cu ajutorul librariei online Libris. Imi puteti trimite mail pana maine seara la ora 23:59, iar a doua zi veti afla castigatorul.
  Sper ca nu ati uitat ce trebuie sa faceti, dar va reamintesc: sa-mi definiti notiunile "a manca", "a se ruga" si "a iubi". Restul detaliilor le gasiti AICI.  
   Multa inspiratie!   
                           XOXO

5 fantasies:

Anonim spunea...

abea asteptam.
succes tuturor. de curiozitate, cati s-au inscris?

RRoxana spunea...

iiii, ce imi place noul aspect :X:X

Diana Gavrila spunea...

@ Crisa: Destul de putini, doar 8. Mersi.
@ Roxana: Multumesc mult :X:D:*

andra lavander spunea...

am participat la concurs, dar ador ceasul din imagine, ma dau in vand dupa chestiile vintage

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: Sunt deosebite lucrurile vintage.