Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 5 octombrie 2011

Recenzie "Intoarcerea: Caderea noptii" (5) - L.J. Smith

    Synopsis:
   Povestea continua cu intoarcerea Elenei din lumea de dincolo si cu intregirea grupului de prieteni: Meredith, Bonnie, Matt si ea. Damon o doreste din ce in ce mai mult pe iubita fratelui sau si este dispus sa omoare pentru a o avea. Singurul lucru care il opreste este ura Elenei de care nu va scapa daca ii va rani pe cei pe care ii iubeste. Desi este din nou fiinta umana, fata trebuie sa treaca prin niste stadii ciudate: nu recunoaste pe nimeni, nu poate vorbi, pluteste si ii apar chiar si aripi. 
   Prietenii sai o accepta asa cum este si o lasa sa ii sarute pe buze pentru a-i tine minte, insa Caroline se comporta ciudat si continua sa ii poarte pica Elenei, facand si un pact cu diavolul pentru a o pedepsi. 
   Niste creaturi demonice, Shinichi si Misao, sunt atrase de Puterea fetei si vor stapani orasul, cu putin ajutor din partea lui Damon si a lui Caroline. Damon va fi posedat de un "malach" (precum si alte trei fete, opera lui Misao), de aceea ii va lasa pe cei doi demoni sa il rapeasca pe Stefan (mintind-o pe Elena ca a parasit-o) si o va rani pe aleasa lui.
   Cu toate acestea, blonda noastra cea frumoasa va face tot ce-i sta in putere sa il gaseasca pe Stefan si sa il salveze pe Damon, de care mult mai legata decat la inceput, iar Bonnie, Meredith, Matt si doamna Flowers o vor ajuta. 
    Parerea mea: 
   Se pare ca mi s-a indeplinit dorinta, acest volum depaseste 500 de pagini! Am observat conexiunea pe care o doresc angajatorii scriitoarei L.J. Smith intre Bonnie si Damon mai bine infatisata aici, insa nu ma incanta prea tare. Sper sa reuseasca sa continue povestea cuplului Dalena. 
   
    Nota mea: 4.5/5        

7 fantasies:

andra lavander spunea...

am citit cartea, este diferita de primele patru volume, cu demoni si asa mai departe, sincer mi-a placut mai mult prima serie

Anonim spunea...

Cu recenzia asta m-ai convins sa citesc seria Jurnalele Vampirilor care, spre rusinea mea, nu am citit-o! Chiar imi doresc sa o citesc si cred ca o s-o fac cat mai curand! Poate intr-o vacanta..., sau pe sub banca! :D

Anonim spunea...

Revin: am auzit ca ciclul Intoarcerea din seria Jurnalele Vampirilor este unul cam urat. Multi prieteni mi-au spus ca mai bine ramanea cu cele patru volume de inceput, care sunt geniale.
Ma apuc si eu pana la urma de Jurnalele lui Stefan: Inceputurile; este mica si o pot lua cu mine si la scoala. Citesc si in masina, si in pauze, si pe sub banca! :)

ioana alexandra spunea...

da, volumul depaseste 500de pagini dar din pacate e mult mai slab decat precedentele. mi-a luat mai mult timp decat de obicei sa-l termin de citit
coperta m-a surprins placut:)

andra lavander spunea...

am citit cartea, vol2 si 3 ale seriei, adica 6 si 7 din JV nu le-am citit, nu m-a captivat incat sa vreau sa aflu continuarea

MikuMyuuki spunea...

Imi pare tare rau ca nu am ajuns mai devreme, insa iti multumesc ca mi-ai adus aminte de concurs. Am avut o saptamana luuunga si complicata.

Cat despre carte, intr-adevar, Damon si Bonnie par sa se apropie, insa nu prea ii vad sensul. Ca sa ce, sa ne distraga de la ideea cuplarii lui Damon cu Elena? Ca sa nu ne para foarte rau atunci cand Elena ramane cu Stefan?
Si eu sunt de partea "Delena". Mi se pare ca Damon ar iubi-o mult mai mult ca Stefan. Dar atata timp cat ea nu-l p[oate iubi asa cum il iubeste pe Stefan, prefen sa ramana cu cel din urma...

`miku

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: Mie mi-a placut destul si asta, mai ales de Damon.
@ Laurentzyu: Am cautat prima carte din Jurnalele lui Stefan la targul de carte (BookLand), dar nu am gasit-o. Pacat, pentru ca mi-as fi cumparat-o.
@ Ioana Alexandra: Sincer m-am bucurat ca a fost mai lung si sunt prezentate mai multe intamplari cu Damon :D
@ Myuuki: Cu placere. Sunt curioasa sa stiu cu cine ramane pana la urma...