Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 13 septembrie 2011

Nu uitati de concurs!

   Buna, dragilor! Vroiam sa va reamintesc de concursul de toamna ("Mananca, roaga-te, iubeste!") pe care l-am inceput acum doua saptamani, sper ca nu ati uitat sa va inscrieti, cei care va doriti. Termenul limita este 20 septembrie.
   Nu imi amintesc sa va fi spus vreodata, dar multumesc mult celor care ma cititi si imi lasati cate un comentariu din cand in cand. Este un sentiment foarte placut sa vad ca sunteti alaturi de mine si ca postarile pe care incerc sa le scriu cat mai des ajung pana la voi. Stiu ca multi dintre voi ati inceput scoala ieri sau va pregatiti pentru facultatea din octombrie, ceea ce voi face si eu in scurt timp. De aceea, va doresc spor in tot ceea ce faceti in noul an scolar si rezultate deosebite. 
   Sper de asemenea ca veti mai trece pe aici cand veti avea timp si ca imi veti povesti cate ceva din vietile voastre, asa cum o voi face si eu. Aceasta a fost o vara foarte importanta pentru mine, chiar daca s-a terminat mult prea repede: am inceput sa scriu pe acest blog, m-am imprietenit cu oameni deosebiti, cu voi, si am impartasit impreuna experienta ce ne leaga, literatura.   
   In semn de apreciere, va servesc pe toti cu o bucata de tort de inghetata cu fructe. Pofta buna!
 XOXO

1 fantasies:

Only Books spunea...

Oups! Chiar uitasem de el, multumesc ca mi-ar amintit:). Am sa particip imediat ce imi conving muza sa se intoarca de afara:D.
Tortul ala arata delicioooos!=p~

Dee.