Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 9 septembrie 2011

Achizitie (3)

   Buna, dragilor! Vroiam sa va spun ca sunt foarte bucuroasa, a venit curierul astazi pe la mine si mi-a adus doua carti superbe din partea celor de la libraria online Libris, sponsorul blogului meu.
"Ultimul cantec" de Nicholas Sparks;
Volumul I din seria "Cercul Secret", "Ritualul", al autoarei L.J.Smith.
Cu aceasta ocazie tin sa le multumesc mult pentru ceea ce fac pentru noi, cititorii, si pentru sprijinul acordat. 
Abia astept sa ma apuc de citit. Voi cu ce va mai distrati ochii si mintea? 
XOXO

7 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

sa te bucuri de ele;)

Diana Gavrila spunea...

Multumesc :*

Only Books spunea...

Lectura placuta!:) Ultimul cantec e superba! Merita citita:D

Dee.

Anonim spunea...

sa le citesti cu drag, in caz ca nu le-ai terminat deja!

ioana alexandra spunea...

sa-mi spui si mie cum e Ultimul cantec. sau poate pui o recenzie dupa ce il citesti:)
sper ca le-ai citit cu placere:)

Anonim spunea...

Sa te bucuri de ele si lectura placuta! Foarte frumoase! Inclusiv RITUALUL. Magnifica!

Diana Gavrila spunea...

@ Dee: Mersi mult.
@ Adela: Mersi, le-am terminat. :D
@ Ioana Alexandra: Am facut recenzie ;)
@ Laurentzyu: Mersi. Abia astept sa continui.