Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 4 martie 2014

Proba 1. Cel mai bun, cel mai ales

Iată o probă care te invită să dai tot ce ai mai bun din tine și să te autodepășești. Ne-am obișnuit deja cu ingeniozitatea celor de la Delaco, care nu se opresc să ne surprindă plăcut.
Chiar dacă sunt începătoare în ceea ce privește editarea videoclipurilor, mi-a făcut plăcere să învăț lucruri noi pe care să le pun în practică. Sper să vă placă ce mi-a ieșit.


Personaje: Cașcavalul, Roșia, Apa, Dulceața, Pătrunjelul, familia Popescu.  
Locul: Frigiderul familiei Popescu.
Muzică: Once upon a Time (Main Title Theme)


Era început de săptămână, o zi normală pentru cumpărături pentru membrii familiei Popescu. Imediat ce au ajuns acasă, aceștia au aranjat alimentele în frigider, păstrând minunatul Cașcaval pentru o gustare. Gazdele frigiderului erau foarte geloase pe faima Cașcavalului, de acea s-au prefăcut că dorm când acesta li s-a alăturat în frigider, aproape pe terminate, considerând că nu merită să fie băgat în seamă. A doua zi o rolă nouă de Cașcaval i-a luat locul, dar de data aceasta toți cei adunați în frigider erau prea supărați ca să mai ignore situația... Aveau să termine odată pentru totdeuna cu preferatul familiei.  

 - Asta e prea de tot, spuse Roșia cu lacrimi în ochi. Noi nici nu suntem băgați în seama când tu, mărețule Cașcaval, ești prin preajmă. Îmi doresc să nu fi existat.

 - Că bine zici, surioară, sări și apa, acidulându-se de nervi. Așa ceva nu se mai poate. 

 - Să-l dăm afară, veni cu ideea Dulceța. Poate o să se strice și nu o să-l mai vrea nimeni. 

 - Așteptați. Nu e nevoie să fiți supărați. Sunt aici să vă ajut. Gustul cașcavalului este mai bun cu niște feliuțe de Roșie și firicele de Pătrunjel, iar la final o felie delicioasă de dulceață și un pahar răcoritor de apă dau savoare unei mese bogate și sănătoase. O să vorbesc cu membrii familiei Popescu și o să le spun să încerce această combinație inedită. Ce spuneți?

 - Chiar ai face asta pentru noi? întrebă Pătrunjelul. 

 - Bineînțeles. Haideți să vă spun cum.

Încântați peste măsură, aceștia s-au apropiat de noul lor prieten, lăsând ranchiuna și gelozia la o parte. Acum erau cu toții fani brânză, deoarece au înțeles de ce Cașcavalul era cel mai important element al unei gustări. Împreună erau cei mai puternici!





Clipul nu are caracter comercial, ci doar de divertisment pentru cititorii blogului meu.


Articol înscris în cadrul competiţiei Spring SuperBlog 2014.

6 fantasies:

Unknown spunea...

Un videoclip reusit din toate punctele de vedere,ar trebui sa te recruteze cei de la Delaco sa le faci reclame :).Kiar te pricepi de minune,sper sa iei maxim pt ca intradevar meriti !;)

Natural spunea...

Frumoasa abordarea ta. Mi-a placut si introducerea cu shoppingul :) Spor!

Diana Gavrila spunea...

Mulțumesc frumos, dragul meu. Mă bucur că ți-a plăcut filmulețul, mai ales după câtă muncă am depus și ce disperată am fost să termin la timp. :)) Dar nu mă opresc aici, o să mai realizez și altele. A început să îmi placă :D. <3

Diana Gavrila spunea...

Mulțumesc, Daniel. Spor și ție în continuare.

Simona, de la Delaco spunea...

Un scenariu foarte fain. Mult succes!

Diana Gavrila spunea...

Mulțumesc frumos, Simona. Să fie!