Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 5 septembrie 2013

M-am înscris și eu la SuperBlog 2013

   Discutam zilele trecute cu o prietenă care a participat anul trecut la această competiție a bloggerilor și m-am gândit să mă înscriu și eu. Era și timpul să devin mai implicată și să dedic mai mult timp blogului și cum altfel dacă nu în cadrul unei noi ediții SuperBlog care să mă motiveze? Abia aștept să sosească 1 octombrie pentru a descoperi noile provocări. 

Voi v-ați înscris deja? 

5 fantasies:

Echipa SuperBlog spunea...

Bun venit in SuperBlog! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes!

Echipa SuperBlog spunea...

Bun venit in SuperBlog! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes!

Luciana spunea...

Bine ai venit în gașcă!

Diana Gavrila spunea...

@ Luciana: Multumesc!

Dan spunea...

Mult succes!