duminică, 7 august 2011

Recenzie "Mermaid Park" de Beth Mayall

Buna! Ma bucur mult ca pot sa imi continui activitatea pe blog acum ca ca m-am intors, de aceea o sa va prezint ultima carte citita, "Parcul sirenelor" scrisa de Beth Mayall. Nu a fost tradusa inca in limba romana (sper din suflet sa ajunga si la noi), dar acesta nu a fost un impediment pentru mine.
   A reprezentat un prim interes, deoarece titlul mi-a dat impresia unei povesti cu sirene "adevarate", insa nu a fost asa.
   Desi am fost putin dezamagita la inceput (nu am citit nicio carte despre sirene, in afara de "Micuta sirena"), putin cate putin am inceput s-o indragesc pe Amy, o fata de 16 ani din Philadelphia, care porneste intr-o excursie in vacanta de vara in Wildwood impreuna cu familia sa (mama, tatal vitreg, Tom, sora mai mica, Melissa, si o prietena a Melissei, Trina). Relatia dintre acestia nu este foarte stransa, de aceea Amy prefera sa stea deoparte.
   Dupa o cearta cu mama sa si aparitia lui Dylan, un tip care ii cade cu tronc, fata decide sa-si continue vacanta acolo cu orice pret. Desi pare imposibil, incidentul spargerii unui geam (de care nu este vinovata) este exact impulsul de care are nevoie mama sa pentru a se decide si a o lasa sa locuiasca la nasa sa pana la inceperea scolii. Fara vreo intentie, descopera "Parcul sirenelor", atractia turistica a locului, si se straduieste foarte mult pentru a ajunge sa faca parte din spectacol, cu toate ca i-a fost interzis sa mearga in partea de Nord a orasului, unde se afla acest loc.
   Stiu ca pare destul de simpla povestea, dar transformarile din viata lui Amy dupa aceasta perioada petrecuta departe de familie, au un rol benefic si educativ, aducand pacea intre membrii familiei.
   Cum vi se pare povestea, din ceea ce v-am scris eu? Ati dori sa o cititi?

PS: Stiti carti frumoase cu sirene? Daca da, astept sa imi recomandati cateva. XOXO.