Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 7 octombrie 2011

Uninvited (I) de Amanda Marrone - Traducere

    Prolog


   Viata lui Jordan e groaznica. Prietenul ei, Michael, a parasit-o, si-a facut drum prin multimea de studenti, apoi s-a sinucis. Dar acum, intr-un fel, el apare la fereastra ei in fiecare noapte, rugandu-o sa il lase sa intre. 
   Jordan nu intelege de ce o doreste, dar simte ca nu ii mai poate rezista. La urma urmelor, existenta ei - odata un record de petreceri plictisitoare, cuplari fara sens si prieteni cu care nu avea nimic in comun - si-o petrece band singura in camera ei si asteptand sa apuna soarele. 
   Michael trebuie sa fie invitat inainte de a intra. Tot ce trebuie Jordan sa faca este sa rosteasca cuvintele... 


   Ce parere aveti? Mie mi-a trezit curiozitatea :D si abia astept sa continui sa citesc. Daca doriti sa mai traduc aceasta carte sau oricare alta, puteti sa imi propuneti, iar cand voi avea timp o voi face. 
   Sper sa va placa. Pupici.  

6 fantasies:

andra lavander spunea...

cred ca michael e vampr, dar nu inteleg de ce o cauta dupa ce s-a despartit de ea, chia m-ai facut curioasa

Anonim spunea...

Este superba! Descrierea ma face sa imi doresc neaparat sa o citesc!

Anonim spunea...

Chiar nu stiu cum ai tu timp sa traduci si carti pentru blog! Esti geniala cu chestia aceasta, asa ca iti spun FELICITARI! Poate imi dai si mie o reteta ca sa fac fata!

ioana alexandra spunea...

da! da! da! tradu-o, cand mai ai timp.
imi place la nebunie descrierea
cred ca e o carte super

MikuMyuuki spunea...

Wow. Chiar suna bine cartea asta. As vrea sa apara si in Ro.
Pare...mistica:-?

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: Vom vedea :P
@ Laurentzyu: ;) Mersi mult :D
@ Ioana Alexandra: Daca o sa mai am timp o sa mai traduc...poate o data la o saptamana sau doua, cate un capitol. O sa vad.
@ Myuuki: Si mie imi place :D