Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 18 noiembrie 2011

Sweet highschool - Memories

   In fiecare zi cand merg spre facultate trec pe langa fostul meu liceu...si ma apuca nostalgia. Astazi mai mult decat de obicei. Aceasta noua postare cuprinde poze din intreaga perioada de care imi este foarte dor si pe care vreau sa v-o impartasesc si voua.
   Un mic sfat: Bucurati-va de anii de liceu din plin! Sunt cei mai frumosi!
    


Eu si prietena mea buna Larisa
 O parte din trupa de fete la Balul Bobocilor clasa a XI - a.
 Balul de absolvire - eu alaturi de un fost coleg. 
 Dupa ziduri - iarna, clasa a IX - a
 Sighisoara - excursie cu clasa.
 XII E.
 Lari si eu la botezul bobocilor (nu al nostru).
 Ultimul clopotel!!!
 Mereu impreuna :D
 La Sibiu cu prietena mea, Oana.
 Sibiu, din nou.
 Onomastica unei colege - clasa a XII - a.
 "Unirea" ne face unul din toti/ Si nu anevoie drumul stelei pe bolti...(Imnul Colegiului National Unirea, Brasov - ultimul clopotel)
 Clasa a IX - a :D.

Clasa a XII - a - ultima ora impreuna.
Balul bobocilor clasa a IX - a!

Sper ca nu v-am plictisit prea tare... O zi frumoasa in continuare.

1 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

deci ma apuca plansu,mi-e atat de dor de tot:(,de pauzele lungi pline iaurt cu Mus Lee:)),orele de orice fel in care radeam din orice,frumoasele noastre lucrari pereche,off...de tot imi e dor,sa sti ca pagina aia din album nu o sa imi ajunga sa scriu cat ai insemnat si insemni pentru mine>:D<
Ma uit la pozele noastre si vad ca aman2 ne-am schimbat si uite ca ne-am schimbat incat viata ne-a despartit si drumurile,dar sa sti draga mea prietena ca oriunde am fi si orice am face vei ramane prietena mea cu care am impartit si bune si rele,pot spune ca da cea mai buna prietena a mea ai fost>:D<
Mi-e tare dor de tine:(