Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Atentie, se canta! Maddi Jane

  In urma cu cateva luni am gasit intamplator un filmulet despre aceasta fetita talentata si am fost placut surprinsa sa ascult o voce atat de puternica la un copil. Am adaugat aici 3 dintre melodiile pe care le-a interpretat ea:
 1. The Script - Breakeven 
2. Flyleaf - Again 
3. Shontelle - Impossible
                                      Sper sa va placa la fel de mult ca si mie. Enjoy!

5 fantasies:

Anonim spunea...

Intr-adevar, are o voce minunata! O voce puternica pe care as fi incantat sa o aud pe scena!

andra lavander spunea...

daca la varsta asta canta asa, cand va creste va fi un adevarat superstar

ioana alexandra spunea...

asa mica si atat de talentata!
imi place foate mult cum a interpretat Flyleaf - Again
cu siguranta va ajunge faimoasa!

MikuMyuuki spunea...

Am fost tentata sa spun ca are o voce buna, dar ca nu are nimic special. Adevarul e ca are o voce foarte buna, si chiar are ceva special. In coverul melodiei de la Flyleaf se vede mai bine evolutia ei; si se vede foarte bine ca lucreaza mult.
Imi place cum canta, si, cum zice tatal meu: americanii au ceva ce noi nu vom avea niciodata, sper ca ea sa ajunga departe.
Cine n-ar vrea o asemenea voce?

`miku

Diana Gavrila spunea...

@ Laurentzyu: Intr-adevar.
@ Lavander: Asa cred si eu :D Am ascultat intr-una melodiile interpretate de ea.
@ Ioana Alexandra: ;)
@ Myuuki: Tatal tau are mare dreptate. Eu as vrea...