Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 26 octombrie 2011

Din lipsa de timp...

   Buna! Am un mic anunt pentru voi. Deoarece nu voi mai reusi sa postez atat de des, m-am gandit sa fac un mic program orientativ al saptamanei pentru a ma ajuta. Astfel:
  LUNI - E timpul pentru o noua parte din povestioarele mele.
  MARTI - Nu ratati o noua recenzie!
  MIERCURI - My favourite actor/movie.
  JOI - Viata in imagini/ Atentie, se canta! 
  VINERI - Sfaturi practice (Astept propuneri! :D)
  SAMBATA - Un capitol tradus la alegerea voastra (va voi spune imediat despre ce este vorba). 
  DUMINICA - File din jurnal/ orice imi mai trece mie prin cap :P


   Am observat ca va plac traducerile si ca sunt de ajutor unora dintre voi, de aceea in fiecare sambata voi posta un capitol dintr-o carte pe care v-o doriti sa o cititi, dar nu a aparut inca la noi si este in engleza. Tot ce trebuie sa faceti este sa imi spuneti titlul cartii respective si autorul, iar eu voi face o lista, astfel incat sa nu neglijez pe nimeni :P.
    Astept propuneri din partea voastra. Bafta multa! 
                   XOXO

4 fantasies:

D. spunea...

e bine sa iti organizezi timpul dar asta inseamna ca va trebui sa astept pana luni ca sa pui urmatoarea parte din poveste? :(

Diana Gavrila spunea...

Nu, am de gand sa postez in seara asta o noua parte. Multumesc ca ma urmaresti. O zi frumoasa.

D. spunea...

Abia astept sa o citesc:x
imi place mult povestea ta, o zi frumoasa si tie.

Anonim spunea...

Ai un blog foarte frumos! Felicitari! :)