Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Sange si ciocolata de Annette Curtis Klause - Traducere

   Prolog
   MAI
   Ghost moon


   Flacarile au lovit puternic, adaugand noptii lugubre lumini de carnaval. Scanteile au luat locul stelelor. Vechiul han era ca o silueta ce infrunta iadul, in timp ce tot ceea ce cunostea Vivian era consumat de foc. 
   Doua siluete au fugit pe usa distrusa din fata si s-au indreptat spre locul din padure in care statea ea, avand hainele pline de funingine si fetele pline de frica. Persoana care le-a impins afara a disparut inca o data inauntru. O alta fereastra a explodat. 
   Trei dintre vile erau in flacari, la fel si hambarul. Caii tipau de teroare in timp ce erau alungati din grajduri de o mana de adolescenti. 
   Aici in dealurile din Vestul Virginiei, la mile departare de cel mai apropiat oras, nu se asteptau ca o masina de pompieri sa ajunga. 
   Undeva in spatele ei, o femeie jelea intr-una:
  - Au facut-o intentionat. Ne-au ars.  

  - Du-o intr-unul dintre camioane, o voce masculina tipa. Aduc si cealalta masina aici. 
  - Fereste-te de lunetisti, o voce de femeie striga inapoi. Poate ca asteapta sa ne omoare cand plecam.
  - Indreptativa spre Maryland, Vivian a auzit-o pe mama sa zicand. Ne vom intalni la Rudy. 
   Vivian simti o apasare pe bratul ei. Mama ei, Esme, statea gafaind langa ea. 
  - Am pus-o pe matusa Persia in masina mea. Unde este tatal tau? Acum ca statea langa fiica sa, vocea ei a crescut de panica. 
  - S-a intors inauntru, a raspuns Vivien, cuvintele ei uniformizandu-se prin fum si lacrimi. Cu Gabriel si Bucky.
  - Ivan! Esme se indrepta spre cladire, dar Vivian a apucat-o de mana si a tinut-o strans de ea. 
  - Nu! Nu puteti sa fiti amandoi acolo. Nu pot suporta! 
   Esme s-a luptat sa scape, dar Vivian, la cel 15 ani ai sai, i-a facut fata si a oprit-o.
  - Nu-l poti opri, a zis Vivian. A jurat sa protejeze haita. 
  - Dar am nevoie sa fiu alaturi de el, o implora Esme. Sunt si oamenii mei.
   Ce am facut? se gandi Vivian. Daca i-ar fi oprit pe baieti nu s-ar fi intamplat asta. Daca i-ar fi spus tatalui ei ca au scapat de sub control...
   Umbre se vedeau dintr-o parte a casei. Bucky aducea o femeie nu cu mult mai in varsta decat Vivian, in timp ce Gabriel tinea in bratele sale o persoana ce continua sa tipe. 
   Focul si-a strigat victoria, apoi cu un zgomot mare ca si cum spatele unui urias s-ar fi rupt, cladirea a cedat si acoperisul s-a prabusit intr-o mare de scantei si flacari.        
  - Tata! tipa Vivian. 
   Dar era prea tarziu.  

8 fantasies:

Eliisa spunea...

Buna. Faci o treaba foarte buna cu acest blog. Bafta, si tine-o tot asa. :*

Diana Gavrila spunea...

@ Eliisa: Multumesc mult!

Muneca Chucky spunea...

imi place traducerea,felicitari cu ceea ce faci

andra lavander spunea...

buna treaba cu traducerile, sunt multe carti bune in strainatate si nu toti stiu engleza ca sa le poata citi

Anonim spunea...

Cat de tare eee ... deabia astept continuarea! Mult succes cu continuarea! Dar poate apare si la noi! :p

ioana alexandra spunea...

am vazut filmul asta. e filmat si in Romania. mi-a placut mult
as vrea sa citesc si cartea, dar nu stiu de unde..

ioana alexandra spunea...

P.S. am uitat sa spun ca ador titlul ("Blood and chocolate":X) si ca imi place muult de actorul prncipal masculin:P

Diana Gavrila spunea...

@ Muneca Chucky: Multumesc.
@ Lavander: Imi face placere sa va ajut.
@ Laurentzyu: Sper sa apara.
@ Ioana Alexandra: Si eu am vazut filmul si am fost curioasa sa vad cum e si cartea.