Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 14 octombrie 2011

The winner!

   A venit in sfarsit momentul sa aflati castigatorul. Mai jos am scris participantii in ordinea in care s-au inscris si numarul de comentarii in paranteza.

UPDATE!!! Imi cer scuze, dar am omis un participant, pe Ioana Alexandra. Multumesc ca m-ai corectat.

  Participanti:  Muneca Chucky (6)
                          Ioana Alexandra(109)
                          Lavander (66
                          Adela (19)
                          Laurentzyu (127)
                          Radulescu (0)
                          Myuuki (19)

   Dupa cum se vede, cel care va primi cartea dorita este Laurentzyu! Astept sa imi trimiti datele (nume, prenume, adresa si un nr de telefon) in decurs de 48 de ore si sa-mi spui daca iti mai doresti cartile alese. 
  Va multumesc tuturor si nu fiti dezamagiti, vor mai fi si alte concursuri. Pupici.

6 fantasies:

Anonim spunea...

WOOOOOOOOW!
Deci nu imi vine sa cred!
Multumesc,multumesc,multumesc!
Chiar acum trimit mailul si iti multumesc mult inca o data! Imi vine sa sar in sus de bucurie, cat pot eu de tare, insa ma abtin sa nu dau cu capul de tavan! :))

Anonim spunea...

Si mai am o intrebare: unde trimit mailul? =)) Am uitat sa te intreb! :))

ioana alexandra spunea...

ce s-a intamplat cu comentariile mele?? am comentat aproape la fiecare postare a ta..dc nu am fost adaugata pe lista??

Muneca Chucky spunea...

felicitari castigatorului si te astept si la mine pe blog la cele doua concursuri ce se desfasoara:)

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: Imi cer scuze, am fost pe fuga ca pierdeam trenul spre casa si nu am mi avut timp sa mai controlez inca o data.

Anonim spunea...

MULTUMESC MUULT! Vin si eu la tine pe blog!