Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 3 octombrie 2011

Atentie, se canta! Alina Eremia - You lost me (cover)

O mica pauza de la stres, iar pentru mai tarziu serialul "Pariu cu viata". 
Daca nu ati apucat sa vedeti, il gasiti AICI (episoade intregi).

5 fantasies:

andra lavander spunea...

un serial diferita fata de cele cu care ne-au obisnuit cei de la pro, mie mi-a placut melodia lui andrei

Anonim spunea...

Aici m-ai lasat fara cuvinte! Sau, mai bine zis, Alina m-a lasat fara cuvinte! Nu stiu ce sa spun, am intrat in incurcatura. Are o voce superba, ca de inger. Imi place foarte mult cum canta si o ador! :D

Anonim spunea...

Vreau sa spun ca urmaresc in fiecare luni serialul Pariu cu Viata! Ascult melodiile celor din La-La-Band, dar nicio voce nu e mai superba decat cea a Alinei. De-a dreptul geniala!

ioana alexandra spunea...

sincer nu-mi place de fata asta
in schimb ador melodia Christinei

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: Ador serialul.
@ Laurentzyu: ;) Alina e cea mai tare.
@ Ioana Alexandra: Si Cristina are o voce frumoasa.