Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 2 octombrie 2011

Achizitie (4)

   Buna, dragilor! Sunt bucuroasa sa va arat si voua noile carti din biblioteca mea! In ultimele saptamani am cumparat primul volum din seria Vampirii Sudului, "Morti pana la apus", varianta aparuta cu revista Bravo. Abia l-am terminat si astept continuarea! 
   De asemenea, am castigat "Arhonul" la un concurs de pe blogul The Search For Something More pentru care am avut de recreat coperta cartii. Multumesc. Uitati mai jos desenul facut de mine. 
   Am mai castigat "Little Brother" la concursul Roxanei. Multumesc mult!   
    Voi ce ati mai cumparat/primit? 
                             XOXO

6 fantasies:

♥MIM spunea...

Felicitari pentru carti!:*
Si eu am strans cateva...
Primul volum din Vampirii Sudului cu Bravo.
Jocurile Foamei si Carrie pe Fan-Fic Twilight
Puterea (Cercul Secret) la Miruna..
Si pe la Julia o carte, dar sincer nu stiu care:))

andra lavander spunea...

felicitari pentru carti si spor la citit1

Anonim spunea...

Felicitarile mele pentru cartile stranse!
Am strans si eu cateva carti pe care abia astept sa le citesc: primele doua vol. din Instrumente Mortale, primele doua vol. din Mostenirile Lorien, trilogia Jocurile Foamei, Carrie, Cartea Cimitirului, Detectivul, Pacatos de sexy, Corsarul si Impartirea la zero. Si mai am cateva pentru scoala! :p

Anonim spunea...

Chiar imi place coperta refacuta de tine pentru Arhonul. Felicitari! Daca ai citit-o, imi poti spune si mie cum e, ca sunt curios!
Cred ca o sa imi cumpar si eu Little Brother pentru ca am citit primul capitol si e minunata! Deabia astept sa o vad in biblioteca!

ioana alexandra spunea...

vampirii sudului este o serie de care cu siguranta te vei indragosti;0
foarte frumos desenul facut de tine
felicitari pentru carte castigata si succes in continuare la concursuri:*

Diana Gavrila spunea...

@ Kyky: Multumesc. Felicitari si tie!
@ Denisa: Multumesc.
@ Lavander: Thank you. :)
@ Laurentzyu: Spor la citit! Multumesc.
@ Ioana Alexandra: Mersi ;)