Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 26 august 2011

Partea a 23 - a

   Am privit-o cu tristete pe mama cum isi lasa ochii in jos si suspina, eliberata parca de acest secret ce o macinase. Stia acum ca o iubeam la fel ca mai devreme, cand nu imi spusese inca, si ca asta voi simti mereu indiferent de ce va face. 
   Tata intra tacut in camera, inchizand usa in urma sa. Incerca sa-si dea seama cum suportam vestea si daca ii invinuiam. Insa pentru mine nu conta. Imi zambi, bucuros ca eram in continuare fetita lui zambitoare si optimista. Poate nu mai aveam 10 ani, dar mai pastram inocenta si visarea. Ducea in bratele sale puternice o valiza in care se aflau, desigur, hainele mele, in aceleasi brate in care ma tinea atunci cand nu reuseam sa iau din vitrina cartea mea preferata cu povesti de Andersen. Acele vremuri imi pareau foarte indepartate. 
   - Trebuie sa o urmati pe Elena in continuare, i-am privit pe amandoi pe rand. Eu mai am cate ceva de facut. 
   - Dar credeam ca ai terminat...spuse mama, confuza. Nu ne putem intoarce acasa?
   - Vroiam sa va stiu in siguranta, imi era dor de voi. Asta e motivul pentru care sunteti astazi aici. Din pacate nu s-a schimbat nimic. Inca suntem in razboi cu demonii. 
   - Sigur trebuie sa faci tu asta? ma intreba tata, sperand sa ii spun ca nu. 
   Dar eu eram singura care putea schimba prezentul, doar eu. 
   Elena batu incet la usa pentru a nu deranja, apoi isi baga capul pe usa intredeschisa.
   - Plecam in 10 minute, anunta ea. Va astept jos. 
   - Multumim Elena, spuse mama. O sa venim imediat.
   Dupa ce i-am condus pana la masina si le-am facut cu mana in semn de ramas bun, Brittany se apropie de mine si imi vorbi:
   - Mi-a povestit Elena ce s-a intamplat cu parintii tai. Imi pare rau. Presupun ca doresti sa...
   - Da, vreau sa aflu cine a facut-o. Crezi ca m-ati putea ajuta? Este important pentru mine. 
   - Desigur, am auzit-o si pe Rachelle venind din spatele meu. Stiu cine este, trebuie doar sa il gasim. 
   - Atunci ce mai asteptam? Haideti!   
   - Cum ramane cu mine? intreba Lisa, bosumflata. 
   - Credeai ca am uitat de tine? i-am zambit eu. Sotul tau, Brian, o sa vina imediat. Si el este ... 
   - Ce este? 
   - Inger...a soptit Rachelle.      

7 fantasies:

♥MIM spunea...

Foarte frumos, imi place!>:d<
Tine`o tot asa!:)
Scrii foarte bine:D

Anonim spunea...

foarte interesanta poveste...

Diana Gavrila spunea...

@Kyky: Ma bucur ca iti place.
@Zuza: Multumesc :*

Muneca Chucky spunea...

hehe,intereanta povestea ca de obicei:P
o sa mai postez,momentan am mare lipsa de inspiratie;))dar in curand o sa postez o continuare a povesti...

Anonim spunea...

Buna! Vreau sa te felicit pentru munca depusa.
Eu sunt Anna si am facut de curand un blog cu tema Twilight (Edward+Bella). :D
http://edward-si-bella.blogspot.com/

As dori sa facem o afiliere intre blogurile noastre, daca vrei si tu, de asemenea.
Imi poti raspunde printr-un reply la gingle_smile@yahoo.com. :)

ioana alexandra spunea...

si Brian este inger?? mai sa fie!!
imi place, place, place:D

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: Multumesc mult.