Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 29 august 2011

Alta leapsa!

   Am primit ieri o alta leapsa de la prietena mea Larisa, careia ii multumesc. So, let's begin:


    1. Luati cartea cea mai apropiata,deschideti la pag 18 si scrieti aici randul al patrulea.
- Nu e nimic amuzant, se rasti Aria, intorcandu-si brusc capul...

2. Fara se verificati cat e ora.
11:10

3. Verificati!
11:10  > Yuppy!! Am avut dreptate.

4. Cum sunteti imbracata?
Tricou si colanti.

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar..la ce va uitati?
La birou. :P

6. Ce zgomot auziti inafara calculatorului?
Parintii mei vorbesc.


7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva.
Am fost la ziua prietenei mele ieri, Oana :D

8. Ce ati visat ieri noapte.
Nu imi amintesc.

9. Cand ati ras ultima data?
Acum 5 minute.

10. Ce aveti pe pereti in camera unde sunteti?
Desene de-ale Lorenei, sora mea, si doua goblenuri inramate ale mamei mele ;)) 

11. Daca ati deveni milionar peste noapte, ce ati face cu banii?
Mi-as cumpara o casa cu o biblioteca uriasa. (ca la Frumoasa si bestia).

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut? 
Un episod din Doctor House.

13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?
Nu.       

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
Este interesant.

15. Spuneti-mi ceva ce nu stim inca.
Cand eram mica ma jucam cu paianjenii in cutiute :))

16. Care ar fi prenumele copilului dumnevoastra daca ar fi fetitita?
Maya.

17. Care ar fi prenumele copilului dumnevoastra daca ar fi  baiat?
Darius.

Dau mai departe leapsa:
si celor care o mai vor.
  

5 fantasies:

iulia spunea...

hei!Eu sunt iulia si impreuna cu o prietena am un blog dedicat cartilor
As dori sa facem o afiliere intre blogurile noastre, daca vrei si tu, de asemenea.
Imi poti raspunde la iullia9@yahoo.com

Muneca Chucky spunea...

ma bucur ca ai facut aceasta leapsa>:D<

ioana alexandra spunea...

ce lepsa amuzanta
imi place ce-a iesit:))

Anonim spunea...

Ce tareee! Sper ca nu te superi daca o preiau si eu pe blogul meu!:p

Diana Gavrila spunea...

@ Muneca Chucky: :D
@ Ioana Alexandra: A fost interesanta.
@ Laurentzyu: OK.