Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 29 iulie 2011

Pauza!!!

   Buna, dragilor. Vroiam sa va anunt ca plec o saptamana la bunica mea la tara, asa ca nu o sa mai postez in acest timp. Totusi, cand ma voi intoarce o sa va mai scriu cateva recenzii (mi-am cumparat cateva carti, dar o sa va spun doar camd ma intorc despre ce carti este vorba), deoarece o sa pot sa citesc mai mult acolo (nu am internet :P). 
   Cum mai este vacanta voastra? Ce planuri aveti? Sunt curioasa, ca de obicei...
   Va doresc distractie placuta, oriunde ati fi. Astept detalii de la voi. 
   Pupici multi si nu ma uitati!:D
   Va ofer cate o bucata din tortul meu preferat de ciocolata. Pofta buna. 
             Pe curand.
                       XOXO
   

4 fantasies:

Only Books spunea...

Tortul ala arata asa de bineee!=p~
Distractie placuta!>:D< Sa te intorci repede, ti se va simti lipsa!:*

Dee'

RRoxana spunea...

Distractie placutaa! >:D<

Anonim spunea...

Arata atat de bine acel tort! DISTRACTIE PLACUTA!

Anonim spunea...

Oooooppppssss! Iar am uitat ca eu comentez in urma! :)) OMG! :))