Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 29 august 2011

Leapsa!!

    Am primit aceasta leapsa de la Roxana. Sa incepem!

1. Sa incepem cu ceva simplu. Revista preferata. Argumentati.
A trecut destul de mult timp de cand mi-am cumparat ultima revista, dar pentru ca trebuie sa aleg una ... o sa spun Bravo. 

2. Culoarea preferata.
Movul momentan, chiar daca se mai schimba uneori. :P 

3. Serialul preferat.
Greu... greu. Bine - The nine lives of Chloe King. 

4. Emisiunea preferata.
Nu ma prea uit la Tv, dar atunci cand o fac prefer Dansez pentru tine. 

5. Cartea preferata.
Sunt atat de multe... Insa cea care imi ramane mereu in minte este Harry Potter, cartea copilariei mele.

6. Cantecul preferat.
Listen de Beyonce. 

 7. Filmul preferat. 
A walk to remember. 

8. Blogul preferat.
Hmm...nu am unul preferat, deci ramane al meu, ca sa nu supar pe nimeni. 

9. Cantaretul preferat.
Justin Timberlake.

10. Tara preferata.
China.

Leapsa o dau mai departe Larisei si celor care o doresc. 

3 fantasies:

ioana alexandra spunea...

imi plac alegerile tale
totusi eu la serial as alege altceva: TVD si PLL:X

Anonim spunea...

Foarte tare leapsa asta! Am primit-o si eu mai demult! :p Chair mi-a placut! A fost asemanatoare cu prima mea leapsa! Mi-a stranit niste amintiri! ...

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: La mine mereu se schimba serialele. Apar mereu altele mai bune ;))
@ Laurentzyu: Sunt chiar faine leapsele.