Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 19 august 2011

La multi ani, Demi!

Cu aceasta ocazie, vreau sa va prezint una dintre cele mai frumoase melodii ale ei. Vizionare placuta!

5 fantasies:

♥MIM spunea...

Este o cantareata exceptionala, iar melodia m-a lasat si intotdeauna ma va lasa fara cuvinte!:x

andra lavander spunea...

mie personal imi place mai mult de selena gomez, dar si demi joaca bine si canta superb

ioana alexandra spunea...

nu prea ma omor dupa Demi ( chiar deloc) dar melodia asta e bunicica

Anonim spunea...

O melodie superba! Ea este, la fel cum spune si Kyky, o cantareata exceptionala! Si chiar daca vad deabia acum acest post, ii urez si eu un calduros La Multi Ani (macar pentru anul viitor!). :))

Diana Gavrila spunea...

@ Kyky: Si eu am aceeasi parere ;)
@ Lavander: Eu nu fac comparatie intre ea si Selena, dar la cantat Demi este mult mai buna.
@ Ioana Alexandra: Melodia e chiar faina.
@ Laurentzyu: :)