Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 31 august 2011

Atentie, se canta! Pia Toscano - This time

    Puteti viziona un nou videoclip peste care am dat astazi si care m-a impresionat. A trecut ceva timp de cand am vazut ultima data unul fara nuditate sau macar fete pe jumatate imbracate. Toata stima pentru ea!

5 fantasies:

andra lavander spunea...

foarte frumoasa melodia si videoclipul

Anonim spunea...

atat videoclipul cat si melodia e super ok. imi place!

ioana alexandra spunea...

n-am mai auzit de ea pana acum
are o voce frumoasa, iar videoclpul e dragut

Anonim spunea...

Superba! O voce extraordinara, demna de admirat! Toate felicitarile mele!
E buna de ascultat atunci cand simti ca rutina zilnica te omoara! :))

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: Asa e.
@ Adela: ;)
@ Ioana Alexandra: ;)
@ Laurentzyu: Muzica merge ascultata mereu.