Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 25 august 2011

Rubrici noi!

   De astazi am de gand sa infiintez cateva rubrici noi pentru voi:

  1. Atentie, se canta! - unde voi posta melodii pe care le indragesc si cu o anumita semnificatie;
  2. Viata in imagini - cateva poze facute de mine;
  3. Placerea mea - filmul - va voi prezenta seriale si filme pe care le indragesc.
Sper sa va placa. Pupici.
      

    6 fantasies:

    ♥MIM spunea...

    Chiar interesant! Succes cu asta!:D

    Muneca Chucky spunea...

    imi place cum arata blogul,abia astept sa mai postezi continuare povesti:p
    cum mai e in vacanta?
    mie tare dor de tine>:D<

    Diana Gavrila spunea...

    @ Kyky: Mersi :*
    @ Muneca Chucky: E bine in vacanta, ma cam plictisesc. Maine seara merg la nunta unei verisoare :D Si mie mi-e dor de tine, sper ca ne intalnim la inceperea liceului. O sa mai postez povesti...si astept ca si tu sa faci la fel :P. Pupici

    ioana alexandra spunea...

    "viata in imagini" cu siguranta o sa-mi placa!
    succes cu noile rubrici

    Anonim spunea...

    Foarte tari rubricile! Insa vreau sa te intreb cand m-ai postezi in cadrul "Viata in imagini"si "Placerea mea - Filmul". Sunt superbe si sunt nerabdator sa vad ce ne mai prezinti! :)

    Diana Gavrila spunea...

    @ Ioana Alexandra: Mersi. Te mai astept pe la mine chiar daca s-a terminat concursul.
    @ Laurentzyu: Mersi.