Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 30 decembrie 2012

Rezultat permanent :D

  Iată că ce era mai a trecut, iar eu sunt foarte mulțumită de rezultat. A fost o zi plină, am stat ore întregi cu bigudiurile în cap și cu substanța aia groaznic mirositoare. Cred că bunica mea s-a săturat de atâtea întrebări puse, era însă de așteptat din moment ce eram nerăbdătoare. Încă nu m-am obișnuit în totalitate, dar cu siguranță este o schimbare bine-venită. 
Așa arătam înainte:

 Și așa arătam după ce mi-am dat bigurdiurile jos. Scuzați îmbrăcămintea, e pentru a nu mă murdări (e un tricou al formației Sistem dintr-o campanie ce promovează reciclarea). Foarte creață. 

 Ieri la patinuar cu prietenul meu. Nu mai sunt atât de creață, iar părul se așează altfel.  

Ce părere aveți? A meritat schimbarea? Părul meu arata mai bine înainte sau după?