Ce ati dori sa imi transmiteti?

duminică, 30 decembrie 2012

Rezultat permanent :D

  Iată că ce era mai greu a trecut, iar eu sunt foarte mulțumită de rezultat. A fost o zi plină, am stat ore întregi cu bigudiurile în cap și cu substanța aia groaznic mirositoare. Cred că bunica mea s-a săturat de atâtea întrebări puse, era însă de așteptat din moment ce eram nerăbdătoare. Încă nu m-am obișnuit în totalitate, dar cu siguranță este o schimbare bine-venită. 
Așa arătam înainte:

 Și așa arătam după ce mi-am dat bigurdiurile jos. Scuzați îmbrăcămintea, e pentru a nu mă murdări (e un tricou al formației Sistem dintr-o campanie ce promovează reciclarea). Foarte creață. 

 Ieri la patinuar cu prietenul meu. Nu mai sunt atât de creață, iar părul se așează altfel.  

Ce părere aveți? A meritat schimbarea? Părul meu arata mai bine înainte sau după?

7 fantasies:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Îţi stă foarte drăguţ! Îmi place mai mult cum arată acum :)

MikuMyuuki spunea...

Waaa arata suuuper bine:x Vreau si euuu:X
Daca nu as fi atat des chimbatoare clar mi-as face si eu. Cam cat tine? Daca e sa-l indrepti cu placa merge, nu?
Arati super frumos!

La multi ani si un an nou fericit!
>:D<

Diana Gavrila spunea...

@ Rose: Mersi frumos. Sper doar sa ma obisnuiesc cu el. Te pup. :D

@Myuuki: Mersi, Miku >:D<. Teoretic tine intre 2 si 3 luni, dar daca ai grija de el poate tine mai mult. Problema este ca trebuie ca dupa fiecare spalare sa il pui pe bigudiuri pana se usuca. In ceea ce priveste placa...cred ca merge, doar ca nu stiu cat de daunator poate fi. Parul meu era moale inainte, iar acum este cam aspru. O sa folosesc masca nea de par (inainte nu am avut voie pentru a-si face permanentul efect) si poate isi mai revine. Placa poate sa il faca si mai aspru sau chiar sa nu se mai increteasca dupa. Nu am incercat. Dar o sa experimentez. Te pup. :*

Smiling Miss spunea...

Îți stă minunat!:X
Chiar am vrut și eu să sugerez să te faci așa când ai făcut postarea, dar am avut ceva de făcut atunci și nu am mai lăsat comm.

Mă bucur că ai ales o schimbare. Te prinde foarte bine:X.
Ps: vă stă super împreună.
O zi faină! Toate cele bune!:)

Anonim spunea...

Super iti sta!! Am incercat si eu sa ma fac acum vreo 2 ani dar nu s-a priceput coafeza si a doua zi parul meu era din nou drept. Dar ma bate gandul sa mai incerc o data. Ma documentasem serios la momentul respectiv si se pare ca, contrar opiniei generale, in majoritatea cazurilor, permanentul nu distruge parul, dimpotriva..
Oricum, arati super bine asa!

Diana Gavrila spunea...

@ Smiling Miss: Multumesc, esti o draguta!:X La multi ani si un an 2013 mai bun. Te pup.

@ roxtao: Mersi mult! Mi s-a mai lasat parul, dar o sa il pun pe bigudiuri cat de curand din nou. Mai mult timp pentru aranjat, dar merita. Ai putea incerca din nou daca vrei si poate de data asta iti sta cret. Ai parul moale? Si asta este o cauza.
Un an nou plin de impliniri iti doresc. Te pup.

Muneca Chucky spunea...

cretolino eu vreau sa te vad live asa creata:*