Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 10 martie 2014

Proba 3. Confesiunile unui iubit

  Ador să te privesc dragostea mea, să citesc pe chipul tău entuziasmul, în timp ce ochii îți sclipesc și buzele tale formează cel mai frumos zâmbet pe care l-am observat vreodată la cineva. Acum ești ocupată cu ultimele pregătiri, străbați casa în lung și-n lat fără oprire și mă întreb de unde ai atâta energie, cum ești atât de plină de viață, când eu sunt atât de obosit. Ultimele zile au fost extrem de aglomarate, dar tu îți dorești să iasă totul perfect, așa că nu te opresc și aleg să îți dau o mână de ajutor, bucuros că îți pot face pe plac. 

  Sunt cel mai fericit când știu că eu sunt motivul pentru care tu radiezi, luminezi întreaga încăpere. Am reușit să te surprind plăcut cu alegerea salonului de nuntă unde vom petrece ziua cea mare, alături de familie și cei mai dragi prieteni și amândoi suntem conștienți că lucrurile au devenit mult mai ușoare. Nu a durat mult să realizez că Salon du Mariage Toujours l'Amour, cu oferta lor completă ultra all-inclusive, îți poate îndeplini visul pe care l-ai avut dintotdeauna în minte și pe care mi l-ai descris cu lux de amănunte când te-am cerut în căsătorie, în genunchi, în timpul călătoriei noastre în Veneția. Îmi aduc aminte cât de emoționată ai fost și cum mi-ai topit inima cu ochii tăi albaștri în lacrimi și cu săruturile tale dulci. M-am convins pentru a mia oară că tu ești sufletul meu pereche, îngerul meu și că meriți tot ce se poate mai bun.     

  Mă așteptam deja că tema nunții noastre va fi legată de fluturi, creaturile pe care tu le adori și care se regăsesc la fiecare pas în apartamentul tău. Așa te-am cunoscut și eu, drept fata cu fluturi în păr, o crăiasă a naturii ce iubea fiecare vietate cu o pasiune molipsitoare. În fața salonului vom avea un colț de natură pentru a fi aproape de ceea ce iubești. Vreau să știi că fiecare clipă alături de tine este o sursă inepuizabilă de fericire, împlinire și inspirație și sper să simți și tu la fel când ești cu mine...

  Încă porți în păr floarea pe care ți-am prins-o de dimineață și o aranjezi de fiecare dată când firele tale rebele o fac să alunece, aproape să cadă. Culoarea roșie a trandafirului îți pune în evidență frumusețea și nu mă pot opri să te privesc. Ești minunată și sunt cel mai norocos că ești a mea. O să te prețuiesc întreaga viață, iubita mea.

  Am ales pentru seara noastră specială un ring de dans generos pentru a dansa cu tine toată noaptea, deoarece fără muzică nu există magie, așa cum obișnuiești să îmi spui tu când mă chemi să dansăm la lumina lunii la balcon. Vom putea valsa deasupra piscinei, în acorduri melodioase de pian și să facem niște poze deosebite împreună pentru albumul nostru. Uneori cred că tu ai inventat romantismul pentru că de la tine am învățat să văd frumusețea în fiecare răsărit de soare, să admir o grădină înflorită, să iubesc o carte bună. Cu tine totul devine mai bun.  
  
  Invitații o să te admire în rochia pe care ai ales-o cu deosebită atenție, pe care nu mi-ai dat voie să o văd pe motiv că aduce ghinion, dar sunt convins că o să te sorb din priviri fiindcă vei fi cea mai frumoasă. Nu trebuie să ne facem griji că nu vom avea loc cu toții, deoarece sala este mare, iar parcările suficiente. M-ai întrebat de mai multe ori unde o să-i cazăm pe colegii tăi de facultate care nu sunt din oraș și am găsit rezolvare la această problemă - vom avea spațiu de cazare în incinta Saftica Resort. Nu-i așa că e minunat? Va fi o zi de neuitat, pentru noi și pentru cei prezenți la uniunea noastră. Vorba ta: acolo unde este dragoste, este și Dumnezeu.

  Masa este tradițională și bucătăria pusă la dispoziția noastră este pe placul meu. Ne vom delecta cu cele mai delicioase preparate, parcă te văd ciugulind ca o vrăbiuță câte puțin din fiecare, la cât ești de pofticioasă. O să servești și prăjitura ta favorită și îți vei da seama cât de bine te cunosc pentru că atât de importantă ești pentru mine. Barmanii ne vor distra pe toți, iar tu vei zâmbi din nou în timp ce te voi ține de mână. 

  La final vom urmări un spectacol de artificii, îmbrățișați, iar eu îți voi șopti cuvinte de dragoste și promisiunea că voi fi mereu lângă tine. Tu vei fi la fel de grațioasă, în timp ce toaleta specială, pregătită pentru tine va fi istorie, lăsând în urmă tenul tău moale, pe care îl voi săruta cu drag. Tu nu vei fi tristă, pentru că știi că în ochii mei ești perfectă așa cum ești, fără niciun strop de machiaj.  
 

  Cu Salon du Mariage Toujours l'Amour visul nostru prinde contur cu fiecare secundă, fiecare minut, fiecare oră.


  Articol înscris în cadrul competiţiei Spring SuperBlog 2014.