Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 7 martie 2014

Proba 2. Deodorantul - SuperEROUL ce rezistă cu FARMEC situaţiilor neplăcute!



Mi se întâmplă de foarte puţine ori să am probleme cu transpiraţia, chiar şi pe timp de vară, dar atunci când sunt supusă stresului simt că mă scald într-o piscină, în timp ce bate fără încetare crivăţul. În acelaşi timp, faţa mea devine roşie, apoi albă şi chiar spre albastru-verzui în stres intens. Este cea mai groaznică senzaţie.

Ultima dată când am păţit acest lucru a fost anul trecut, în toamnă, după începerea facultăţii... Eram la unul din laboratoarele care se fac în anul trei şi aici domnul doctor care ne predă are obiceiul de a asculta studenţii destul de des. Era într-una din zilele în care terminam foarte târziu şi eram epuizată, abia aşteptam să ajung acasă. M-am aşezat pe unul din scaunele din faţă de data asta, deoarece laboratorul acesta este foarte interesant şi doream să fiu atentă, dar în schimb am fost asaltată cu întrebări fără număr, despre tot ceea ce discutasem până atunci. Doar eu. Întreaga oră. Am rămas blocată, de parcă ar fi apăsat cineva un buton de pauză din creier şi ar fi tăiat legătura dintre creier şi gură. Colac peste pupăză, mai eram şi foarte gros îmbrăcată, cu pulover şi halat, şi înăuntru era deja cald de la grupa precedentă. Bineînţeles, într-un final am îngăimat câteva cuvinte ce mi se părea că ieşeau sacadat din gura mea. Cum am spus deja, parcă eram supusă unui duş fierbinte, apoi lăsată în vânt - în aşa hal simţeam frisoanele. Partea cea mai rea în toată povestea este faptul că eu ştiam tot ceea ce mă întreba atunci domnul doctor, dar sincer parcă informaţia nu se mai lega, cuvintele doar pluteau spre mine fără nicio noimă. Domnul doctor s-a amuzat pe seama mea, iar eu am fost foarte ruşinată de situaţie. 


Tocmai din acest motiv, nu se întâmplat niciodată să plec de acasă fără prietenul meu - deodorantul, special pregătit pentru a scăpa de astfel de evenimente neplăcute cu Farmec. De când am descoperit produsele antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan lucrurile au devenit mult mai uşoare pentru mine. Chiar dacă teama de ridicol nu a dispărut şi emoţiile sunt la fel de puternice, un lucru e sigur: am posibilitatea de a alege din cele patru produse salvatoare create pentru toate gusturile. Preferatul meu este deodorantul antiperspirant Gerovital H3 Splendide, deoarece buchetul de flori format din frezii, trandafiri garoafe şi zambile pe care îl conţine mă face să mă simt extrem de bine-dispusă.

Nu vă atrage acest parfum? Nu-i nimic, există soluţie pentru fiecare. Puteţi încerca deodorantul antiperspirant Gerovital H3 Fresh, cu o formulă pe măsură. De data aceasta vă puteţi bucura de o combinaţie incredibilă de flori: iasomie sălbatică, Ylang-ylang şi trandafiri, cu fructe precum: piersică, coacăze negre, fructul pasiunii şi fructe roşii coapte. Sau poate vă este pe plac deodorantul antiperspirant Gerovital H3 Natural pentru simţurile femeii moderne, dacă preferi irişii, bujorii şi florile Ylang-ylang. Dacă eşti sensibilă şi ai nevoie de o atingere catifelată încearcă deodorantul antiperspirant Gerovital H3 Sensitive care îmbină condimente precum coriandrul, cuişoarele, cardamonul, gingerul şi piperul cu flori deosebite, frumos parfumate: irişi, trandafiri şi lăcrămioare.    

Pentru fiecare întâmplare, Supereroul Farmec găseşte scăpare. 

Articol înscris în cadrul competiţiei Spring SuperBlog 2014.