Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 22 decembrie 2012

My favourite actor- Keira Knightley

   Cu siguranță ați auzit de Keira Knightley, fie că este vorba de rolul său din „Pirații din Caraibe” sau din „Atonement”, fie de cel al lui Elizabeth Bennett în ecranizarea romanului „Mândrie și prejudecată” sau oricare altul. Aveți cu siguranță de unde alege. 

   Keira s-a născut pe 26 martie 1985 în Teddington, Londra. Și-a început cariera la vârsta de 6 ani, după ce cu doi ani înainte ceruse un „agent” care să o reprezinte. Primul film în care a jucat poartă numele de „Little girl” în 1993, apoi puțin câte puțin a ajuns ceea ce este astăzi, a doua cea mai bine plătită actriță de la Hollywood și singura din această listă care nu este de origine americană. Cu siguranță merită!   

   Unul dintre lucrurile care îmi plac la ea este inconfundabilul accent britanic pe care nimeni nu îl poate copia în totalitate. Nu mă pot opri să o ascult vorbind. De asemenea, ador stilul ei vestimentar, cred că arată bine în orice, fiind imposibil să nu se facă remarcată, chiar și într-o îmbrăcăminte simplă. Personajele ei clasice, de epocă sunt deosebite și sunt cele mai îndrăgite de mine. Roluri ca Elizabeth Bennett, bine-cunoscutul personaj al lui Jane Austen și Elizabeth Swan din Pirații din Caraibe, dar și multe altele au făcut-o cunoscută și îndrăgită în toată lumea.  

   Este o actriță deosebit de frumoasă și naturală în ceea ce privește machiajul. De talent nici nu e nevoie să mai pomenesc.
Voi ce părere aveți?




  

3 fantasies:

BuburuzaBia spunea...

OO, e superba! :) Unii fac alegeri bune.

Dorice spunea...

Mie nu mi se pare frumoasa. Poate daca nu ar fi fost atat de slaba. Are obrajii aia atat de supti... cateodata femeilor chiar le sta mai bine mai carnoase, mai plinute. Cred ca ar fi mai frumoasa fara gaurile alea in obraji.
Revistele, fotomodelele si Photoshop-ul ne strica de tot perceptia asupra frumusetii unei femei. In ziua de azi, toate vrem sa aratam ca alea din reviste, slabe, osoase... Recunosc, sunt plinuta, mai plinuta decat as vrea, dar nu mi-ar placea sa fiu o scandura ca alea din reviste.

Diana Gavrila spunea...

@ Dorice: Nu știu ce să spun în privința ei... E slăbuță într-adevăr, dar nu mi se pare mai puțin frumoasă din această cauză. La mine toți din familie sunt așa, iar eu orice aș face nu pot să pun mai multe kilograme pe mine. Greutatea fiecăruia este ”hotărâtă” genetic. Am văzut că în ziua de azi a devenit o modă să fii extrem de slab, ceea ce nu este deloc bine. Am învățat la școală că e bine să fii echilibrat, iar acest lucru e diferit la fiecare... Fără să luăm în calcul anorexia sau bulimia.