Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 21 iulie 2011

Achizitie (1)

   Buna, dragilor. Vroiam sa va arat si voua cartea care mi-a venit de curand, acum 3 zile, prin curier (precomanda) - volumul al treilea din seria "Cercul Secret". dupa cum se vede. 
Din pacate, nu m-am apucat de ea inca, pentru ca mai am putin din cartea primita de Craciun de la prietena mea Larisa (Sfaramatorul de inimi - Julie Garwood), insa a terminat-o mama azi-dimineata :)) O sa revin cu o mica recenzie cand o sa o citesc si eu.
   Voi ce mai cititi? V-ati mai cumparat ceva? Sunt curioasa? XOXO 

4 fantasies:

Muneca Chucky spunea...

mai facut curioasa cum e cartea primita de la mine:-S
si sa nu uit-te invit la primul meu concurs si sper sa-l dai si mai departe:*

ioana alexandra spunea...

n-am citit seria asta. ai apucat s-o citesti? cum e?

Anonim spunea...

Foarte frumoasa cartea: o mai spun inca o data! O sa ma apuc si eu (luna viitoare cel mai probabil) de seria Cercul Secret. Pana atunci urmaresc serialul! :p

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: Am citit doar prima carte din serie pana acum deoarece nu am partea a doua ca sa continui cu ultima. Destul de complicat :)) Mi-a placut destul de mult. Am vizionat si filmul si mi se pare interesant pana acum.
@ Laurentzyu: Si eu :))