Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 17 iulie 2013

O zi bună .... de practică

    Astăzi am avut o zi superbă! Și nu oricum. Am petrecut-o la practică la spital. M-am simțit în sfârșit utilă și capabilă să ajut atunci când este nevoie de mine. Nu vă imaginați că am salvat pe cineva de la moarte sau că am făcut lucruri nemaipomenite, dar am fost stăpână pe mine și pe cunoștințele mele și le-am arătat că pot face față la orice. Hooray!
    Cel mai important este însă faptul că mi-am demonstrat că pot renunța la timiditate dacă îmi pun în cap asta. Numai eu știu cum mi-au tremurat mâinile când pregăteam aparatul și pacienții pentru EKG, dacă cei din jur nu au fost pe fază. :)) Știu că nu o să mă transform în Meredith Gray peste noapte, ar fi grozav să fie posibil. Sunt încrezătoare totuși, deoarece aceasta a fost doar a treia zi de practică, iar într-o lună cât mai am până termin multe lucruri se pot schimba. 
    Să vă spun sincer să fii medic este foarte tare! În ciuda a ceea ce se aude astăzi despre medici, mulți își fac treaba cu mândrie și există mereu respect pentru asemenea persoane. Sper că sunt destul de norocoasă și puternică să fac parte dintre ei într-un viitor nu foarte îndepărtat și noul meu pseudonim va fi doamna doctor. Dacă ați știi de câte ori mi s-a zis astfel în ultimele zile... dar acest lucru se poate întoarce să te muște de fund dacă nu te ridici la nivelul așteptărilor. A fi doctor pare o meserie de supererou. Un supererou care are propriul costum fermecat. Nu vi se pare?   
 
    Aveți vreun sfat pentru mine care să mă ajute să fiu mai flegmatică? Între noi fie vorba, mi-ar fi de mare ajutor. O zi minunată vă doresc. Vă pup.