Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 26 iulie 2011

Castigatorul primului meu concurs!

    Buna seara. 
   Vreau sa le multumesc mai intai tuturor celor care s-au inscris, deoarece m-au impresionat cu adevarat prin devotamentul lor pentru literatura, si librariei Libris pentru sponsorizare. Mai jos aveti lista cu cei care mi-au trimis email-uri, in ordinea in care au facut-o. Cei care sunt trecuti de doua ori au transmis mai departe vestea despre acest concurs prin diverse mijloace.  
   Desi mi-am dorit sa aleg eu castigatorul, am decis sa il las pe dragul meu prieten, Random.org, pentru a oferi fiecaruia cate o sansa. 
  1. Adriana Iatan
  2. Stanescu Ana Maria  
  3. Andrei Oana-Andreea
  4. Troie Monica Alexandra
  5. Troie Monica Alexandra
  6. Amalia Toma
  7. Amalia Toma
  8. Petcu Larisa
  9. Petcu Larisa
  10. Alexandra Toma
  11. Alexandra Toma
  12. Costea Elena
  13. Costea Elena 
  14. Vircan Issabel
  15. Nedelcu Mirela
  16. Grosu Geanina
  17. Grosu Geanina
  18. Paraschiv Laurentiu
  19. Paraschiv Laurentiu
  20. Alexandra Simon
  21. Alexandra Simon
  22. Cretu Ana-Flaviana
  23. Cretu Ana-Flaviana
  24. Laura Cucuiet
    Dupa cum se vede...castigatoarea este Andrei Oana-Andreea!!! 
Am s-o rog sa imi trimita in decurs de doua zile adresa completa (corecta!!!) si cartea pe care si-o doreste de la libraria online Libris, pana in 40 de lei. Ii voi trimite imediat si un email pe adresa ei. In cazul in care nu primesc raspuns, o sa aleg un alt castigator. Felicitari Andreei si celorlalti care au participat! 
    Pentru a sarbatori terminarea concursului, va servesc cu niste briose gustoase. XOXO  

5 fantasies:

Oanna spunea...

multumesc...am trimis mail-ul, sper ca l-ai primit.

Diana Gavrila spunea...

@Oanna: Da, am primit mail-ul. Revin cu detalii.

Anonim spunea...

cat de aproape am fost :)) ea 3 eu 4 :))

Anonim spunea...

Eu eram depaaaarteee! Asta e! Felicitari si spor la lectura! :p

Diana Gavrila spunea...

@ Laurentzyu: Mai bine mai tarziu decat niciodata. :P