Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 27 iulie 2011

20% reducere la toate cartile de pe Libris!

                  Reduceri de minim 20% la toate cartile de pe Libris.ro
                                Perioada promotiei: 27-28 iulie! 
                       XOXO

4 fantasies:

ioana alexandra spunea...

imi place Libris
mereu are reduceri foarte avantajoaase

Anonim spunea...

Am profitat si eu de aceasta oferta! Imi aduc bine aminte! :p Mi-am luat primul volum din Cronicile Wardstone, Ucenicul Vraciului! A fost superba cartea! Am citit-o in doua ore ... :)

Anonim spunea...

Aaaa, si mi-am mai luat inca ceva, dar nu mai stiu ce ... Dar mi-a placut foarte mult, CRED! :))

Diana Gavrila spunea...

@ Ioana Alexandra: Si mie imi place.
@ Laurentzyu: La mine aproape toate reducerile au picat in momente nepotrivite. Sper sa nu se mai repete.