Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 18 iunie 2011

Cum sa-ti decorezi dormitorul intr-un mod unic?

  Daca esti satul/a de aspectul camerei tale deoarece arata la fel ca a oricarei alte persoane, urmeaza "instructiunile" de mai jos: 
      Pasi:
  1. Curata-ti camera.  Arunca lucrurile de care nu ai nevoie si care nu iti plac sau pune-le deoparte.
  2. De unde as putea incepe? Tu decizi. Isi doresti ca dormitorul tau sa aiba o tema? Sau nu este neaparat? Iar daca da, ce fel de tema? Sa fie doar pe baza de culori sau, de exemplu, cai, masini sau desene, etc. ?
  3. Nu cumpara nimic deocamdata. Se poate sa ai deja tone de lucruri pe care sa le folosesti.
  4. Daca nu esti hotarat, poti sa folosesti mini teme. De exemplu, poti sa-i dedici unei parti (cea care contine biroul) o imagine cu marea, iar celeilalte o imagine cu Orientul.
  5. Daca ai poze, dar nu si rama pentru ele, poti face un colaj pe un carton si sa-l agati acolo unde vrei. De asemenea, poti lipi diverse abtibilduri pe perete sau pe birou (masa de lucru), insa ai grija sa nu exagerezi.
  6. Poti sa agati diverse obiecte de tavan, cu ajutorul unui adult, bineinteles. Eu imi doresc de foarte mult timp sa-mi construiesc o perdea din margele transparente albe si unele negre, mate. Sper sa reusesc in curand. 
  7. Personalizeaza-ti patul. Asta depinde de parintii tai, daca vor fi de acord ca tu sa colorezi  si/sau sa scrii pe lenjeria de pat. Tine de tine sa ii convingi. Si daca ai primit biletul de voie, atunci poti scrie versurile preferate, numele celor mai buni prieteni, mesaje frumoase, incurajari, poti desena happy faces, desenele favorite (suna copilaresc, dar nu-ti dai seama cat de mult te pot bine-dispune), etc.
  8. Fa rost/ cumpara vopsea (cat de colorata vrei tu sa fie) si picteaza. Nu trebuie sa fii extraordinar, tot ce  conteaza este ca tu esti creatorul. Foloseste-ti toate simturile, nu are de ce sa iasa rau. Fii mandru! La sfarsit, daca vrei, semneaza-te intr-un colt.
  9. Poti cumpara/ taia bucati de oglinda de diverse forme (rotunde, patrate, triunghiulare..ai inteles ideea) si lipeste-le in diferite unghiuri si locuri ale camerei. Incaperea va parea mai mare, mai vesela sau ca un labirint. Va fi mai distractiva.
  10. Coloreaza-ti agatatoarele de la dulap in diverse culori florale. Este din nou alegerea ta cum o faci.
  11. Agata-ti diverse afise pe usa de intrare in camera precum: ATENTIE, ACCES INTERZIS, HAOS..etc .
  12. Lipeste afise cu fraze comice sau citate preferate. Daca te afli inaintea unui examen poti sa pui niste biletele cu materia pe care trebuie sa o inveti. Fara sa vrei o sa-ti mai arunci cate un ochi pe acolo.
  13. Poti sa-ti cosi lenjeria de pat (in special pernele) cu tot felul de mesaje. Mi-a venit ideea de la mama, deoarece am vazut de curand prosopul pe care l-am pastrat de la gradinita si pe care este inscriptionat numele meu. Va dura destul de mult, dar merita.
  14. Nu trebuie sa urmezi toti pasii, doar pe aceia care se potrivesc caracterului tau si pentru a nu aglomera prea mult camera. Tine minte: ce e prea mult strica!
      Tips-uri:

  • Foloseste-ti imaginatia si realizeaza tot ce-ti trece prin minte. Indrazneste!
  • Nu trebuie sa cheltuiesti o gramada de bani pe lucruri. Le poti gasi la magazine si la un pret redus sau la un second hand. 
  • Daca iti este frica sa incerci sa-ti vopsesti singur peretii nu este nicio problema. Camera ta va arata la fel de bine si fara. 
  • Asigura-te ca nu ai lipit prea multe postere. Va parea dezordonata.
      Avertismente:

  • Intotdeauna intreaba-ti parintii inainte de a face ceva extrem, precum ar fi sa-ti colorezi peretii.
  • Ai grija daca vrei sa dai gauri. Roaga pe cineva sa te ajute pentru a nu strica ceva sau a nu te lovi.
      Ce ai nevoie:

  • Tot ce ai nevoie pentru tema aleasa (depinde de fiecare).
  • O camera.
  • Un buget cat de mic (dupa posibilitati).
  • Imaginatia ta.

8 fantasies:

Anonim spunea...

Am citit toate partile aproape,eram atat de vrajit incat eram nerabdator sa vad ce urmeaza....super fain nu ma gandeam vreodata ca in tine poate sa zaca asa ceva,ti-am mai spus sa nu cumva sa renunti pentru ca ar fi pacat,vreau sa ajungi sa publici.Te iubesc....

Anonim spunea...

As vrea sa avem si noi un dormitor ca ala in care sa stam amandoi si sa avem vise frumoase cum numai noi stim.....te iubesc mult

Anonim spunea...

imi place foarte mult acest articol!

andra lavander spunea...

suna foarte bine, dar sincer cred ca mama va fi scandalizata, ii place sa-mi folosesc imaginatia in compuneri nu in "a-mi distruge camera"

ioana alexandra spunea...

foarte tare ideea cu perdeaua si margelele.
imi place si ideea cu mesaje pe lenjerie, dar e prea complicata daca nu sti sa cosi:D

Anonim spunea...

Chiar foarte frumoasa postarea! Cred ca o sa incep si eu sa imi REDECOREZ camera! =))

Anonim spunea...

Si cand spun REDECORAT, nu ma refer la distrus, ci la decorarea camerei in stil diabolic [=))]! OMG! Nu, ma refer sa o fac in stil propriu, cu manutele mele, sa fie cat mai ECO! :)) Da, cred ca ar arata de-a dreptul Mortala!

Diana Gavrila spunea...

@ Adela: Mersi.
@ Lavander: Crede-ma si mama gandeste la fel, dar dupa ce m-am tinut putin de capul ei am reusit sa obtin o aprobare. Asta nu inseamna ca o sa aplici tot ce scrie acolo :))
@ Ioana Alexandra: Nici eu nu ma pricep sa cos foarte bine, dar chiar e buna ideea.
@ Laurentzyu: Nu imi dau seama cand vorbesti serios sau cand glumesti, dar daca ai de gand sa faci schimbari in camera ta multa bafta! :P