Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 14 iulie 2011

ღ Leapsa ღ

   Cu toate ca nu este prima leapsa de acest fel pe care o fac, o voi repeta pentru ca am primit-o de la Roxana, careia ii multumesc foarte mult.
   10 activitati preferate: 

  1. Lectura. Imi amintesc si acum prima carte citita - Fram, ursul polar - si cat de mult imi dorisem sa fac parte din lumea circului. Fiecare carte si-a pus amprenta asupra copilariei mele si mi-a mentinut flacara aprinsa pentru literatura. Acestea m-au facut sa visez si sa cred ca orice este posibil, vise de copil de care imi amintesc si acum cu drag :D.                    
  2. Sa desenez. Acest lucru se datoreaza profesorului meu de desen din liceu care ne-a dat tot felul de teme interesante ce mi-au format mana. Desenul de langa este facut de mine :X                                                     
  3. Scrisul. Nu m-as fi gandit niciodata ca sunt facuta pentru a scrie pentru ca am avut mereu impresia ca nu sunt destul de buna in acest domeniu. Odata cu trecerea timpului, placerea imensa de a citi mi-a infiltrat aceasta dorinta - sa pot sa scriu si eu o poveste care sa fie citita de ceilalti cu aceeasi sete cu care citesc si eu. Acum vreau sa cred ca asta imi este destinul (la botez am ales cartea si pixul ...imi dau seama ca nu am bagat in seama deloc acest detaliu) si ca prin mai multe incercari o sa reusesc sa ma autodepasesc.                                                                                       
  4. Sa stau cu prietenul meu si cu prietenele mele. De altfel...cui nu-i place?                                                                     
  5. Muzica. Fie ca este ritmica sau doar instrumentala, muzica ma relaxeaza si imi da pofta de viata, energie. Ea face parte din mine, de aceea si atunci cand invat o ascult la fel de mult, dar la un volum mai redus, linistitor.                                                                                                  
  6. Calatoriile. Cred ca mi-as lua bagajele si as pleca imediat daca mi-as permite. Ador sa colind (chiar si imprejurarile in care locuiesc si pe care le cunosc), sa merg pe jos si sa descopar locuri noi.                                              
  7. Filmele. Pentru mine, filmele sunt carti mai rapide facute dintr-o alta perspectiva, deoarece in mintea mea se deruleaza povestea pe care o citesc, cu propriile mele personaje. Sunt putine zile in care nu vizionez macar un film. Cum am mai zis, le prefer pe cele fantasy, cu dansatori si de actiune.                                                                                                 
  8. Sa visez cu ochii deschisi. Mi se intampla de foarte multe ori :D                  
  9. Sa dorm pana tarziu si sa ma pun in pat tarziu. Stiu ca nu este sanatos, dar a devenit o obisnuinta pentru mine. Mi se pare ca este o pierdere de vreme somnul, ca as avea atat de multe de facut si nu imi ajunge timpul. Intelegeti ce vreau sa spun?                                                                 
  10. Animalele. Nu ma pot decide asupra unuia in special, pentru ca le ador pe toate, de la cainii prietenosi si devotati si caii frumosi si eleganti, la pisicile jucause si sirete si tigrii agili si agresivi.                                                                                                  
      Dau mai departe aceasta leapsa Larisei si Laviniei (desi cred ca a mai facut-o), dar o poate lua oricine doreste :D. Va pup.

4 fantasies:

andra lavander spunea...

sunt si activiatatile mele preferate, si imi aduc aminte de prima carte citita si la fel ca tine imi place dorm...mult

ioana alexandra spunea...

si mie imi plac f. mult animalele, in special iepurasii, cainii si pisicile

desenul e facut de tine? f. frumos, esti atat de talentata

Anonim spunea...

Ce tareee! Cred ca o s-o preiau si eu! Mai cu intarziere, dar mai bine asa decat niciodata! :))

Diana Gavrila spunea...

@ Lavander: ;))
@ Ioana Alexandra: Multumesc. Animalele sunt cele mai tari. M-as juca in fiecare secunda cu ele.
@ Laurentzyu: Chiar te rog ;)