Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 8 decembrie 2011

Leapsa din nou 1+1!

   Am gasit niste leapse frumoase pe blogul ...song of life! si mi-au placut, asa ca le-am imprumutat si eu. Multumesc mult. Sa incepem:



I
 Cel mai de pret lucru: este sa am aproape persoanele pe care le iubesc.
Cand sunt suparat/a: ascult melodii instrumentale, lente de obicei.
Cand vreau sa ma relaxez: citesc o carte.
Cea mai frumoasa vacanta: a fost vara anului 2009 cand l-am intalnit pe prietenul meu, Raul.
Locuri unde as trai: Londra cred, dar acum ca este vremea urata as alege un loc calduros, o insula pustie. 
Cel mai fericit/a am fost: cand am mers prima data la mare. 
Nu spun nu propunerii: de a merge la o plimbare. Ador asta!!
Ma feresc de: fetele fitzoase.
Am emotii cand: am un examen sau cand vorbesc in fata unui public.
Regret ca: nu ma pot intoarce in timp si ca nu exista creaturi magice. 
Nu as renunta niciodata: la prieteni si la familie.
Cei mai buni prieteni: se stiu ele deja. Sunt mereu langa mine cand am nevoie de ele.
Ma enervez cand: cineva ma bate la cap sa fac ceva. Nu suport sa fiu la comanda cuiva.
O zi perfecta: la soare, cu o bautura racoritoare in mana si o carte buna, apoi o iesire cu prietenii la un restaurant.  
II
Ce te motiveaza sa scrii pe blog?
Pasiunea de a scrie si de a citi, placerea de a impartasi trairile mele si cu alti oameni, sa stiu ca fac parte dintr-un tot, ca nu sunt singura. 
Cum reactionezi la comentariile negative?
De obicei nu ma afecteaza. Daca este intr-adevar rautacios nu este vina mea, nu cred ca as putea gresi atat de grav incat sa reactioneze asa. As discuta calm problema.
Cum te-a schimbat pe tine blogul? Sau alte persoane pe care le-ai intalnit in blogosfera?
Sunt mai atenta la detalii si msi comunicativa (daca se poate asa ceva). Am avut multe de invatat de la cei mai "batrani", cu experienta.
Cine te-a influentat sa faci blogul?
Mi-a aratat o prietena blogul ei si am fost tentata si eu. Am renuntat o perioada, dar am revenit cu un alt blog si forte noi :D.  
Inima ta este intreaga?
Da, este. Nu a avut parte de multe dezamagiri din fericire. Sper sa ramana asa.
Placi pe cineva?
Nu doar plac, iubesc. Zic eu :))
Persoana aceea te place pe tine?
Atata ii trebuie :P :)) Sigur ca da.
Dau mai departe: Larisei, Denisei, lui Myuuki si Roxanei, dar o poate lua oricine doreste.  

2 fantasies:

D. spunea...

multumesc o sa o postez diseara

Muneca Chucky spunea...

multumesc pentru leapsa am facut-o:*