Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 21 iunie 2011

Leapsa :X

Top 10 lucruri care imi plac:
   1. Sa dorm pana tarziu, indiferent daca sunt obosita sau nu.... sau sa lenevesc.
   2. Sa citesc fantasy, de unde mi se trage si pasiunea de a scrie astfel.
   3. Sa ma plimb (nu singura, bineinteles :D) si sa descopar cat mai multe locuri frumoase. 
   4. Sa dansez (mi se intampla de fiecare data cand aud muzica pe undeva). Mereu mi-am dorit sa fac un curs de dans sportiv.
   5. Sa ascult muzica (mereu, daca s-ar putea si in somn cu atat mai bine): dance, instrumentala, house, hip-hop...aproape orice, in afara de manele.
   6. Sa visez cu ochii deschisi (mai mereu) :p
   7. Sa-mi petrec timpul liber cu prietenul meu :X si cu prietenele mele.
   8. Filmele cu dansatori, de actiune si fantasy, desigur. 
   9. Sa scriu de fiecare data cand am prilejul tot felul de povesti din imaginatia mea (cat de poate de originala)
  10.Sa desenez portrete si peisaje. Astfel am castigat si cel mai mare fan: surioara mea :P  
   
    Ii dedic aceasta leapsa Denisei, cu foarte mare drag.