Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 2 decembrie 2011

Scumpa iarna...scumpe amintiri

   Se apropie frumoasa iarna cu pasi lenti, dar siguri. Zambesc cu gura pana la urechi. Cadouri, pace in suflet, brad impodobit, nasterea Domnului, vise implinite, colinde, vacanta...Cum sa nu fi fericit? Iar zapada...Hmm. Minunata zapada ce inveleste pamantul intr-un vesmant alb, catifelat, calduros parca, dar totusi rece. Fulgii, mereu altii, atat de dornici sa fie alaturi de noi, sa ne atinga sufletele si apoi sa dispara. Frigul care nu ne opreste sa ne plimbam, sa facem oameni de zapada, sa zburdam pe partie. Iar colindele...cantece ce ne amintesc de lumea magica a ingerilor, cu aripi pufoase si bunatate neconditionata, dar si de Iisus care s-a nascut pentru noi, pentru o lume mai buna, mai curata. Si in sfarsit brazii uriasi ne lumineaza viata si ne bucura.  
   Ador pregatirile de Craciun, magazinele pline de jucarii si ornamente pentru brad, ca sa nu mai vorbesc de cadourile pe care mi le doresc atat de mult de fiecare an... Stiti la ce ma refer? Carti desigur.
   Imi amintesc si acum de prima carte a seriei Harry Potter, Piatra Filozofala, pe care am primit-o de la ai mei dupa o scurta plimbare prin oras. Ca de fiecare data, nu m-a lasat inima sa trec pe langa librarie (St. O. Iosif - Libris) fara o mica vizita... si atunci am zarit-o in raft, facandu-mi parca cu ochiul. Tata era in spatele meu, prefacandu-se ca citeste niste titluri nou-aparute, insa stiu ca ma urmarea cu coada ochiului. De incantare am luat cartea in maini si i-am fluturat-o tatalui meu de la departare, insa el ridica din umeri de parca ar fi zis "Alta data, draga mea. Deja am cumparat destule pentru Craciun." Si nu am zis nimic...Am asezat-o inapoi, putin dezamagita, dar intelegand situatia. Dupa ce am mai rasfoit cateva carti am plecat acasa, uitand parca episodul petrecut. Deja banuiti continuarea, nu-i asa? Am fost foarte surprinsa cand am vazut sub pomul de Craciun cartea "Harry Potter". Chiar si acum cand o privesc am acelasi sentiment in suflet, aceeasi caldura pe care am simtit-o atunci, aceeasi bucurie. Se pare ca tata a cumparat-o pana la urma, iar surpriza a fost mai mare decat oricand.
   Mi se pare mie sau iarna este intr-adevar cea mai placuta si mai animata perioada a anului?
                          XOXO

2 fantasies:

Oanna spunea...

Ador iarna iar decembrie este luna mea favorita din an. Zapada, colindele, bradul, magazinele frumos impodobite, luminitele...orasul se schimba, imbraca o haina de sarbatoare si totul pare atat de magic.

D. spunea...

abia astept sarbatorile:x
mai ales vacanta:))