Ce ati dori sa imi transmiteti?

marți, 6 decembrie 2011

Recenzie "Cele noua vieti ale lui Chloe King" - Liz Braswell

   Este timpul pentru inca o recenzie, a unei carti care m-a lasat cand am terminat-o dorindu-mi mai mult.

    Synopsis:
   Chloe este o fata normala cu probleme normale de adolescenta ce abia implineste frumoasa varsta de 16 ani. Dintr-o data tot ceea ce cunoaste se schimba. Cu toate ca isi doreste ca viata ei sa fie mai palpitanta nu se gandeste ca asta va implica gheare de pisica, viteza rapida si abilitatati extraordinare ce o fac tinta unui criminal in serie.
   In plus, nici prietenul ei ascuns Mus-mus soricelul nu o mai recunoaste si se teme de ea. Dar totusi baietii se simt mai atrasi de ea ca niciodata. Daca pana acum nu avea niciunul, acum se trezeste cu 3 - Xavier, tipul din club pe care l-a sarutat de ziua ei (si pe care l-a gasit peste cateva zile aproape mort in camera lui - Oare sa fie vina ei?), apoi este Alek, baiatul rus, blond pe care il simpatizeaza de ceva timp si Brian, tipul simpatic cu urechi de pisicuta care ii da tarcoale la locul unde lucreaza.
   Iata insa ca exista un "prieten" care o atentioneaza si o ajuta sa il infrunte pe criminal, avand aceleasi capacitati ca si ea. Cine este oare misteriosul "motan"?

    Parerea mea:
  
Nu pot spune ca a fost o lectura foarte interesanta sau placuta. Povestea este acceptabila, dar din punctul meu de vedere ar fi putut iesi ceva cu adevarat bun daca scriitoarea nu s-ar fi gandit sa o transforme in serie. Cartea s-a terminat dintr-o data, brusc, nicaieri, iar acesta este un minus pentru mine.
   Stilul de scriere este usurel, de parca nu am fi capabili sa digeram ceva mai complex. Poate ca o explicatie mai detaliata a zeilor egipteni (in care este chiar specializata scriitoarea) ar fi adus o savoare aparte, misterioasa, dar nu este asa.
   Coperta este acceptabila, dar imi placea mai mult cea originala.
   O recomand celor care vor sa se destinda cu o carte nu foarte complicata, iar eu cred ca voi citi si urmatorul volum, in speranta ca voi gasi o imbunatatire.
   Serialul bazat pe aceasta serie mi s-a parut chiar bun, pacat ca s-au hotarat sa-l intrerupa. Imi placeau mult melodiile alese pentru fundalul unor scene (Weightless - Natasha Bedingfield).
    Nota mea: 3.5/5  
            

2 fantasies:

Unknown spunea...

Bună!
Apreciez faptul că citești și scrii despre ceea ce citești, lucru pe care nu multă lume se mai obosește să-l mai facă în prezent.
Totuși ceea ce ai scris tu acolo sub numele de recenzie, nu e decât o sumă de păreri și comentarii. O recenzie e mult mai mult decât atât, e un text critic complex, detaliat și bine informat.

Toate cele bune și spor la citit și scris!

Diana Gavrila spunea...

Multumesc pentru apreciere.
Cat despre parerea ta cu privire la adevarata recenzie stiu ca ai dreptate. Totusi, eu am incercat ca descrierile mele sa nu rapeasca curiozitatea cititorului pentru carte. Majoritatea persoanelor care citesc o recenzie este pentru a se convinge ca o anumita carte merita sa fie cumparata si citita, de aceea am incercat sa multumesc pe toata lumea.
Numai bine!