Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 17 decembrie 2011

ANUNT!

   Va anunt cu tristete ca imi voi lua o mica vacanta si nu voi mai posta pe blog cel putin o saptamana. Nu a fost alegerea mea, dar sanatatea mea este mult mai importanta. Unii dintre voi stiti, altii nu, ca urmeaza sa plec spre Bucuresti pentru mult-asteptata si groaznica (pentru mine) operatie.
   Sper sa ne auzim cu bine cand ma intorc acasa, cu forte proaspete. Nu va faceti griji pentru concurs, l-am angajat cu jumatate de norma pe prietenul meu si o sa se ocupe el de alegerea castigatorului in data stabilita. Multumesc mult, dragule!
   Intre timp va urez tuturor Craciun fericit si toate dorintele sa vi se implineasca. De asemenea va doresc sanatate multa si numai bine! Va pup. 


P.S. Ma gasiti pe email (dreams_link_didy@yahoo.com) in caz ca doriti sa luati legatura cu mine (reusesc sa mai intru uneori :D). 

5 fantasies:

MikuMyuuki spunea...

Tocmai acum, de Craciun?
Succes la operatie, o sa te faci bine!

Craciun fericit!!! Posteaza imediat ce poti!
`miku

ioana alexandra spunea...

multa sanatate Diana si Craciun Fericit !!:)

mirugirl spunea...

bafta si multa sanatate! iti tinem pumnii!

giorgiana spunea...

sanatate multa, sa te intorci cu bine pe blog...

Diana Gavrila spunea...

Multumesc tuturor pentru incurajare. Sunteti foarte draguti! Va doresc si voua Craciun fericit si multa sanatate! Va pup!