Ce ati dori sa imi transmiteti?

sâmbătă, 3 decembrie 2011

Recenzie "Jungle Love" - Margaret Johnson

   Buna! M-am trezit astazi in gand cu o carte placuta, de dragoste, pe care am citit-o cu ceva timp in urma, pe nume Jungle Love. Imi amintesc si acum ce bucuroasa am fost ca am putut sa o cumpar cu ocazia unui mini targ de carti in liceul la care am invatat. Dupa cum se poate observa, este scrisa in limba engleza si publicata de editura Cambridge.
    Synopsis:
   Jennifer se hotaraste sa plece intr-o vacanta in Belize pentru a-si pune ordine in ganduri cu privire la logodnicul sau, pe care nu este sigur ca il iubeste cu adevarat. Aici o cunoaste pe Lisa, o femeie foarte vorbareata si bagareata care ii va fi colega de camera pe durata calatoriei, de compania careia spera din suflet sa scape.
   Printre turisti se afla si un tanar aratos pe nume Ian, care se dovedeste a fi un Don Juan. Dupa ce aproape se desparte de iubita sa Caroline, incearca sa se "combine" atat cu Lisa, cat si cu Jennifer, profitand de neintelegerea dintre ele si de faptul ca ele erau singurele care nu aveau parteneri de viata.

    Parerea mea:
   O carte despre cat de tare ne putem insela cu privire la o persoana, fie ca o cunoastem de ani sau doar de cateva zile. Jennifer nu planuieste sa se indragosteasca de Ian, din contra incearca sa se redescopere pe sine, sa isi cantareasca optiunile pe care le are in viata, insa barbatul isi foloseste farmecele si frumusetea sa franga inimi, fara mila. Chiar daca Lisa pare superficiala la inceput, este o persoana foarte buna, dar este bantuita de o existenta grea, ea fiind nevoita sa renunte la visurile ei de a locui in Londra si a avea o slujba serioasa pentru a-si ingriji mama care este bolnava.
    Nota mea: 3.5/5