Ce ati dori sa imi transmiteti?

vineri, 6 iulie 2012

A venit vacanța!!!

   Bună tuturor! De astăzi am intrat oficial în perioada minunată și mult-așteptată de vacanță. Nici nu vă dați seama cât sunt de fericită - mai mult timp pentru citit, pentru drăguțul meu blog care a fost părăsit atât de mine, cât și de voi. Nu vă judec, era de așteptat, din moment ce postam o dată pe lună :). Sper să mă mobilizez, să organizez concursuri cât mai interesante și mai atractive pentru voi, cu premiile pe care vi le doriți atât de mult pentru această vară și să comunicăm despre tot ce se poate și ce ne place. 

   Sper că vă găsesc sănătoși și zâmbitori, că ați realizat tot ceea ce ați plănuit pe parcursul acestui an școlar, că bac-ul nu v-a dat prea mult de cap și acum sunteți gata de un sezon nou de blogăreală. Eu am de gând să profit la maxim de această perioadă, să petrec cât mai mult timp cu prietenele și iubitul meu, să citesc cât mai multe cărți și să fac tot ceea ce nu am apucat pe parcursul anului. Doar pentru asta e vacanța, nu?


   Am o dorință foarte mare, de asemenea, să mă implic pentru concursul celor de la Herg Benet dacă o să termin povestea cu pricina. Încercarea moarte n-are, până la urmă, așa că am renunțat la prejudecăți și temeri de orice fel și am zis să particip. Mai participă careva dintre voi?


   Vă pregătesc pentru următoarele zile câteva recenzii întârziate, precum și leapșe restante primite de la Myuuki care este foarte drăguță și mă ține minte de fiecare dată.


   Care sunt planurile voastre pentru această vară? 
O zi frumoasă și plină de zâmbete. XOXO 
Diana

1 fantasies:

MikuMyuuki spunea...

Bun venit in vacanta>:d<

m.